یکی از دغدغه‌های افرادی که دستگاه آب تصفیه کن خریداری می‌کنند، استفاده از خدمات پس از فروش و خرید قطعات تصفیه آب خانگی و تعویض لوازم یدکی دستگاه تصفیه آب خانگی است. بیشتر فروشندگان در قبال این نوع از خدمات تعهدی ندارند و حتی قطعات مورد نیاز دستگاه‌ها را هم نمی‌توانند برای مشتریان خود تأمین کنند؛ به همین خاطر بسیاری کسانی که دستگاه تصفیه آب خریداری می‌کنند،

پس از گذشت مدتی که قطعات نیاز به تعویض پیدا می‌کنند، در تأمین قطعات با مشکل مواجه می‌شوند. به همین خاطر انتخاب فروشنده معتبر و خرید قطعات تصفیه آب خانگی از واردکنندگان اصلی اهمیت زیادی دارد. ما در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی انواع فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و لوازم یدکی تصفیه آب خانگی روشی برای خرید لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب با گارانتی طلایی به شما معرفی کنیم.

برای خرید لوازم یدکی قطعات تصفیه آب به صفحه فروش قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب مراجعه نمایید.

 

آب تصفیه کن از چه بخش‌هایی تشکیل شده است؟

 

هر دستگاه آب تصفیه کن از قطعات مختلفی تشکیل شده است؛ به طور خلاصه می‌توان لوازم یدکی تصفیه آب خانگی به سه بخش قطعات فنی، قطعات ظاهری و فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی تقسیم کرد. منظور از قطعات فنی، قطعاتی هستند که در راستای تکمیل مکانیسم عملکرد تصفیه آب عمل می‌کنند. قطعات ظاهری هم به لوازمی گفته می‌شود که در بیرون از دستگاه قرار داشته و قابل دیدن هستند. و در نهایت فیلترها از مهم‌ترین بخش‌های تصفیه آب هستند که وظیفه جدا کردن آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی از آب را بر عهده دارند.

 پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی

لوازم یدکی تصفیه آب خانگی 

 

لوازم یدکی تصفیه آب خانگی به قطعاتی گفته می‌شود که عملکرد دستگاه برای تصفیه آب را امکان پذیر می‌سازند. شیر خروجی آب تصفیه شده، مخزن ذخیره آب تصفیه، اورینگ محفظه‌های آب گرم و آب سرد، محفظه فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی، شیلنگ تصفیه، محدود کننده فاضلاب، آچارهای مخصوص دستگاه مانند آچار محفظه ممبران و آچار شیر برداشت تصفیه آب، هوزینگ، آداپتور، فیلترها و پمپ تصفیه از جمله مهم‌ترین لوازم یدکی تصفیه آب خانگی هستند که بعضی از آن‌ها پس از مدتی ممکن است نیاز به تعویض پیدا کنند.

 هوزینگ دستگاه تصفیه آب

فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

همان طور که اشاره شد فیلترها مهم‌ترین بخش دستگاه آب تصفیه کن هستند که آلودگی‌ها را از آب جدا می‌کنند. دستگاه‌های آب تصفیه کن برحسب تعداد فیلترهایی که در آن‌ها به کار رفته، دسته بندی می‌شوند؛ برای مثال دستگاه سه مرحله ای دارای سه فیلتر است و یا دستگاه هفت مرحله ای دارای هفت فیلتر. انواع فیلترهای مورد استفاده در دستگاه تصفیه آب عبارتند از: فیلتر پلی پروپیلن، فیلتر کربن پودری، فیلتر کربن بلاک، فیلتر ممبران، فیلتر کربن خطی، فیلتر مواد معدنی، فیلتر قلیایی یا آلکالاین و فیلتر فرابنفش. البته بعضی از دستگاه‌ها به تناسب مدل و کارکرد خود ممکن است بعضی از این فیلترها را نداشته باشند.

 

فروش لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب 

 

شاید تا به حال عبارت گارانتی طلایی زیاد به گوشتان خورده باشد اما معنای لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب با گارانتی طلایی را ندانسته باشید؛ البته در ایران حرف زدن از گارانتی کار چندان راحتی نیست و معمولاً فروشندگان حتی به گارانتی معمولی هم پایبند نیستند؛ چه برسد به گارانتی طلایی! برای اینکه خیالتان از بابت گارانتی راحت باشد، باید محصولات تصفیه آب را از مراکز معتبر و با سابقه خریداری کنید. همچنین خرید قطعات تصفیه آب خانگی از واردکننده اصلی بسیار مهم است؛ زیرا تمام فروشندگان در هنگام ارائه خدمات گارانتی، محصول را به شرکت اصلی ارجاع می‌دهند.

 

از این رو خرید از واردکننده اصلی می‌تواند تأثیر بسزایی در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان داشته باشد. لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب با گارانتی طلایی به معنای آن است که در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه یا قطعات آن در طول دوره گارانتی، رفع این مشکل بدون دریافت هیچ‌گونه هزینه‌ای صورت خواهد گرفت و شما حتی هزینه قطعه را نیز پرداخت نخواهید کرد. تفاوت گارانتی معمولی با گارانتی طلایی در آن است که گارانتی معمولی اولاً ضمانت اجرایی چندان محکمی ندارد و در ثانی به هر حال مشتری بخشی از هزینه‌ها را باید پرداخت کند. اما در گارانتی طلایی کلیه خدمات و تعویض قطعات به صورت کاملاً رایگان انجام می‌گیرد.

گیج فشار دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

خرید قطعات تصفیه آب خانگی چگونه امکان پذیر است؟

 

در حال حاضر وارد کننده اصلی دستگاه‌های تصفیه آب در ایران شرکت راد گستر نوین است که در این زمینه بیش از ده سال سابقه فعالیت دارد. راد گستر نوین لوازم و قطعات دستگاه تصفیه آب با گارانتی طلایی ارائه می دهد و کلیه محصولات این شرکت پس از خرید، به صورت رایگان برای مشتری ارسال و نصب می‌گردند. همچنین پشتیبانی مادام العمر و خدمات پس از فروش طولانی مدت از دیگر مزیت‌های خرید محصول از راد گستر نوین است. خرید قطعات تصفیه آب خانگی و دستگاه‌های تصفیه آب از این شرکت با تخفیف‌های ویژه و نازلترین قیمت در عین حال با بهترین کیفیت و معتبر ترین برند ها صورت می‌گیرد؛ بدین منظور کلیه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت راد گستر نوین و صفحه فروش و قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی ضمن مشاهده محصولات و قیمت آن‌ها به صورت اینترنتی سفارش خود را در هر زمان ثبت کنند و یا با کارشناسان فروش راد گستر تماس حاصل نماینده مشاوره و اطلاعات کامل کسب کنند و در صورت لزوم سفارش خود را بدهند. همچنین با مراجعه به صفحه مقالات تصفیه آب مفیدی وجود دارد که مطالعه آن‌ها به آگاهی بیشتر از نحوه عملکرد دستگاه‌های تصفیه آب، زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و اطلاع از سایر موضوعات فنی کمک شایانی خواهد نمود.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام