منظور از دستگاه تصفیه آب مخزن دار چیست ؟ در دستگاه تصفیه آب به روش اسمز معکوس ، با توجه به عملیات جداسازی املاح و نمک ها و آلاینده های شیمیایی توسط فیلترهای مختلفی که در این دستگاه تعبیه شده ، آب شیرین خالص باید در قسمت بخصوصی جمع آوری شود . در غیر اینصورت اگر بخواهیم برای هر بار برداشت آب منتظر انجام پروسه خالص سازی بمانیم ، در طول شبانروز زمان زیادی را باید صرف این کار بکنیم.

اما اگر دستگاه تصفیه آب مخزن دار را برای خالص سازی آب ، انتخاب کنیم، دیگر از زمان تلف شده خبری نخواهد بود. و هر زمان که بخواهیم آب تصفیه شده در اختیارمان خواهد بود.

 

تفاوت تصفیه آب مخزن دار و بدون مخزن:

1) در دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، همیشه حجم مشخصی از آب تصفیه شده در دسترسمان خواهد بود و نگرانی از بابت کمبود آب و اتلاف وقت نخواهیم داشت. در صورتیکه در دستگاه بدون مخزن ، اینچنین نیست.

2) اگر در مواقعی آب شهری قطع شود ، به دلیل وجود مخزن آب شرب در اختیارمان خواهد بود.

3) اگر برق دچار قطعی و دستگاه خاموش شود ، آب تصفیه شده در مخزن برای مدتی وجود دارد.

4) اگر دستگاه تصفیه آب مخزن دار را استفاده کنیم ، فشار آب خروجی از شیر ، بیشتر از مواقعی است که دستگاه بدون مخزن باشد.

5) وجود پمپ فشار در نوع مخزن دار سبب می شود که فشار آب را بتوانیم تنظیم کنیم.

6) دستگاه تصفیه بدون مخزن ، معمولا از فیلتراسیون ساده (اولترافیلتراسیون) برای تصفیه آب استفاده می کنند . منظور از فیلتراسیون ساده یعنی اینکه جداسازی مواد و پاکسازی آب به طور ساده تر و بدون عملیات 6 یا 7 گانه به روش اسمز معکوس ، انجام می گیرد. به همین دلیل ، سرعت بالاتری دارند اما دقت کمتری نیز در تصفیه خواهند داشت . و احتیاج به مخزن آب نیز ، این گروه ندارند.

7) معمولا دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، چون انواع آلودگی ها به همراه املاح و ترکیبات مضر را جدا می کند ، برای مناطقی که میزان رسوبات بیشتر است ، کاربرد دارند . به طور کلی کاربری این نوع دستگاه ، به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب ، با توجه به عملکرد بالای آن ، توصیه بیشتری می شود.

 دستگاه تصفیه آب مخزن دار

ویژگی های مخزن تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب مخزن دار

 

چون آب تصفیه شده نهایی ، در مخزن ذخیره سازی می شود ، این قسمت از دستگاه باید ویژگی ها و کیفیت مطلوبی داشته باشد . آب تصفیه شده چون خالص و بدون کلر می باشد در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی به سرعت می تواند محلی برای رشد میکروبها و عوامل ویروسی و باکتریایی شود.

مخزن مناسب ، از مواد اولیه بهداشتی و با کیفیت باید ساخته شده باشد . همچنین اگر از لایه مقاوم فلزی تولید شده باشد به مراتب بهتر از انواع پلاستیکی آن خواهد بود.

حتما اگر مخزن از پلاستیک و فایبرگلاس است ، سالی یک بار داخل آن باید شستشو داده شود و هر 3 سال به دلیل افت کیفیت ، مخزن تصفیه آب بهتر است تعویض شود.

برای خروج تمام آب از مخزن ، معمولا از یک کیسه هوا در داخل مخزن استفاده می شود تا آب را از مخزن دستگاه خارج کند ، این کیسه هم باید هر از چند گاهی شارژ شود.

بهترین مخزن تصفیه آب متعلق به شرکت های تایوانی مخصوصا تانک پک می باشد که علاوه بر کیفیت بالا و ماندگاری طولانی بدون افت کیفیت، استانداردهای جهانی مانند NSF را هم دارا است.

 

بهترین برند آب تصفیه کن دارای منبع 

 

بهترین شرکت های سارنده دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، کمپانی های تایوانی و آمریکایی هستند . در این میان اگر بخواهیم به برندهای برتر در این میان ، اشاره کنیم میتوانیم برند سی سی کا و سافت واتر را نامببریم . دستگاه تصفیه آب مخزن دار ساخته شده توسط این شرکت ها ؛ دارای سیستم تصفیه به روش اسمز معکوس بوده ، که 7 تا 8 مرحله امکان تصفیه آب را فراهم می آورند.

 

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آّب 

 

- برای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ، بهتر است اول نیاز خود را برای خرید دستگاه مشخص کنید. اینکه چه کیفیتی را از آب تصفیه شده انتظار داریم . به این ترتیب میتوانید تصمیم به خرید دستگاهی بدون مخزن و با روش UF میکنید و یا دستگاهی با روش اسمز معکوس و مخزن دار .

- بهترین کمپانی های دنیا در تولید دستگاه تصفیه آب ، تایوانی و آمریکایی هستند. برای خرید بهتر است سراغ این برندها رفته و با خریدی مطمئن از نمایندگی های معتبر این محصولات ، دستگاهی مجهز و با کیفیت خریداری نمائید.

- انتخاب دستگاه بر مبنای تعداد فیلترهای به کار رفته در آنها و مراحل تصفیه

- انتخاب بر مبنای فضایی که در دسترس دارید . مدل های زیرسینکی که داخل کابینت قرار می گیرند و شیر خروجی روی ظرفشویی نصب می شود و یا مدل های رومیزی که روی کابینت ها قرار خواهند گرفت و هماهنگی کامل با سایر اجزای آشپزخانه خواهد داشت.

- جنس فیلترها و همچنین شیرآلات و اتصالات نیز از اهمیت بالایی برخوردارند.

- نوع کیفیت قطعات پلاستیکی هم در دستگاه نیز مهم می باشد.

- کیفیت مخزن تصفیه آب و جنس به کار رفته در آن که بهتر است از نوع فلزی و استیل باشد ، هم از موارد بسیار مهم است.

 بهترین دستگاه تصفیه آب مخزن دار

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

 

برای خرید یک دستگاه تصفیه آب مخزن دار ، و یا بدون مخزن می توانید از طریق راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب و مشاوره های تخصصی شرکت رادگستر نوین ، اقدام به خرید اینترنتی بهترین دستگاه تصفیه آب ، نموده و از خدمات و پشتیبانی های این شرکت برای بازه زمانی طولانی مدت ، بهره ببرید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه ، این امکان را به شما می دهد که بدون صرف وقت و انرژی زیاد و هزینه های حمل و نقل ، تنها با چند کلیک ، به انواع مدل های دستگاههای تصفیه آب ، دسترسی پیدا کرده و با مقایسه مشخصات ، قیمت ها و مشاوره ها در این زمینه ، بتوانید بهترین و مطمئن ترین خرید را داشته باشید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام