مشکل آلودگی هوا یکی از بزرگ‌ترین معضلات جامعه امروز است که حل آن هم در کوتاه مدت و به راحتی انجام پذیر نیست؛ هرساله چند هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند. اما به دلیل آن که این معضل اثرات خود را بر سلامتی انسان در بلندمدت برجای می‌گذارد، کمتر کسی به خاطر آن احساس خطر می‌کند و یا به فکر راه چاره می‌افتد.

ما در این مطلب قصد داریم برای شما توضیح دهیم که چگونه استفاده از دستگاه تصفیه هوا خانگی می‌تواند پیامدهای ناشی از آلودگی هوا را به حداقل برساند. در این مقاله همچنین شما را با بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا خانگی یعنی دستگاه تصفیه هوا ناسیونال آشنا کرده و نکاتی را هم درباره خرید بهترین دستگاه تصفیه هوا و قیمت دستگاه تصفیه هوا ذکر خواهیم کرد.

 

 
کار دستگاه تصفیه هوا خانگی چیست؟

 

دستگاه تصفیه هوا خانگی دستگاهی است که می‌تواند آلاینده‌های موجود در هوا را از بین ببرد و هوایی پاک و سالم برای ما به ارمغان بیاورد. همان طور که می‌دانیم، آلاینده‌هایی که در هوا وجود دارند، به دو دسته آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی تقسیم می‌شوند. ذراتی مثل گرد و غبار جزو آلاینده‌های فیزیکی محسوب می‌شوند و مواد سمی، ویروس‌ها و باکتری‌ها نیز در دسته آلاینده‌های شیمیایی جای می‌گیرند. دستگاه تصفیه هوا خانگی با داشتن فیلترهای مخصوص این آلاینده‌ها را به خود جذب می‌کند و از انتشار آن‌ها در محیط جلوگیری می‌نماید. دستگاه تصفیه هوا به خصوص برای کسانی که در منزل حیوانات خانگی نگه داری می کنند نیز مفید است؛ زیرا تمام باکتری ها و ویروس های احتمالی منتشر شده توسط حیوانات را به خود جذب می کند.

قیمت بهترین دستگاه تصفیه هوا خانگی 

بهترین دستگاه تصفیه هوا کدام است؟

 

برای آن که بتوانیم بهترین دستگاه تصفیه هوا را تشخیص دهیم باید به چند مورد توجه کنیم؛ اول از همه برند دستگاه است که باید یک برند شناخته شده باشد؛ امروزه در بازار لوازم خانگی تنوع محصولات و برندها بسیار بالا است و به همین خاطر بسیاری از افراد نسبت به بخش قابل توجهی از برندها شناخت ندارند. همین مسئله سبب می‌شود تا بیشتر خریدها به صورت احساسی و ناآگاهانه انجام گیرد. مورد دیگر ویژگی‌های فنی دستگاه است؛ همان طور که اشاره شد، دستگاه‌های تصفیه هوا دارای فیلترهایی هستند که این فیلترها وظیفه جذب آلاینده‌ها را بر عهده دارند. البته این فیلترها در همه دستگاه‌ها یکسان نیستند و برخی از دستگاه‌ها ممکن است فیلترهایی اضافه تر و یا کمتر داشته باشند. به همین خاطر انتخاب دستگاه‌هایی که دارای فیلترهای بیشتر هستند، ضرورت دارد. قیمت دستگاه تصفیه هوا نیز از جمله فاکتورهای مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد. در حال حاضر دستگاه تصفیه هوا ناسیونال بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا خانگی است که محبوبیت زیادی دارد. در ادامه به معرفی این دستگاه خواهیم پرداخت.

 

دستگاه تصفیه هوا ناسیونال

 

دستگاه تصفیه هوا ناسیونال بهترین دستگاه تصفیه هوا در بازار محسوب می‌شود. برند ناسیونال جزو برندهای معتبر جهان است و این تصفیه هوا 6 فیلتر دارد که هوا را در شش مرحله تصفیه می‌کند. فیلترهای دستگاه تصفیه هوا ناسیونال عبارتند از: فیلتر کاتالیزور سرد، فیلتر کربن فعال سلولی، فیلتر آنتی باکتریال، فیلتر هپا، فیلتر ضدعفونی‌کننده فرابنفش و فیلتر یونیزاسیون منفی. سه فیلتر اول به طور عمده آلاینده‌های فیزیکی را از هوا جدا می‌کنند و سه فیلتر دوم نیز کار از بین بردن آلاینده‌های شیمیایی و میکروبی را بر عهده دارند. فیلتر فرابنفش یکی از فیلترهای مهم در دستگاه تصفیه هوا خانگی است که تمام میکروارگانیسم‌ها، باکتری‌ها و میکروب‌ها را حذف می‌کند. فیلتر یونیزاسیون منفی نیز با آلودگی‌های هوا تشکیل پیوند یونی می‌دهد و از این طریق باعث سنگین‌تر شدن آن‌ها و در نتیجه جدا شدن از هوا می‌شود. یکی از مزیت‌های دستگاه تصفیه هوا ناسیونال وزن سبک آن است که حدود 6.8 کیلوگرم است؛ سبک بودن باعث شده تا جابجایی آن به آسانی صورت گیرد و به همین خاطر جزو بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا خانگی محسوب می‌شود. استفاده از این دستگاه برای فضاهایی با مساحت سطح 40 تا 50 متر مناسب است.

 

 

قیمت دستگاه تصفیه هوا به چه عواملی بستگی دارد؟

 

اولین و مهم‌ترین نکته مؤثر در قیمت بهترین دستگاه تصفیه هوا اصل بودن آن است. برای آن که بتوانید دستگاه اصل را از دستگاه تقلبی تشخیص دهید، باید تا حد امکان خرید خود را از فروشندگان معتبر انجام دهید. منظور از فروشندگان معتبر کسانی هستند که در این زمینه سال‌ها سابقه کار دارند و برای همگان شناخته شده هستند. این دسته از فروشندگان معمولاً خودشان وارد کننده اصلی هستند و به همین خاطر قیمت دستگاه تصفیه هوا عرضه شده توسط آن‌ها نسبت به قیمت‌های معمول بازار کمتر است؛ زیرا هیچ گونه واسطه وجود نداشته و محصول به طور مستقیم از وارد کننده به خریدار عرضه می‌شود. دارا بودن گارانتی، خدمات پس از فروش، ارسال و نصب رایگان و مواردی از این قبیل نیز از جمله عواملی هستند که در قیمت تمام شده محصول برای مشتری تأثیرگذارند.

کاربرد دستگاه تصفیه هوا خانگی 

 

از کجا می‌توان بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا خانگی را خرید؟

 

شرکت راد گستر نوین مهم‌ترین مرکز عرضه کننده بهترین مارک دستگاه تصفیه هوا خانگی و دستگاه تصفیه هوا ناسیونال است که محصولات خود را با شرایط استثنایی به فروش می‌رساند. از جمله این شرایط می‌توان به گارانتی طلایی، خدمات پس از فروش طولانی مدت و پشتیبانی مادام العمر اشاره کرد. سابقه این شرکت در زمینه واردات و فروش دستگاه‌های تصفیه هوا و تصفیه آب به بیش از ده سال می‌رسد و به دلیل آن که خود وارد کننده اصلی محسوب می‌شود، قیمت دستگاه تصفیه هوا عرضه شده توسط این شرکت دارای تخفیف‌های قابل توجهی است. خرید دستگاه تصفیه هوا خانگی به صورت اینترنتی، تلفنی و حضوری امکان پذیر است که ارسال و نصب تصفیه هوا به صورت کاملاً رایگان خواهد بود و هیچ‌گونه هزینه‌ای مشتری دریافت نخواهد شد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام