یک دستگاه تصفیه آب لوله‌کشی، این روزها بیشتر مورد استفاده کسانی است که می‌خواهند از کیفیت بالاتری از آب بهره‌مند شوند. در واقع افرادی که به سلامتی خود و اعضای خانواده شان ترجیح می‌دهند، آبی که وارد خانه شان می‌شود، به صورت منظم تصفیه شود، اما شاید می‌پرسید که چرا باید همه ما به این موضوع فکر کنیم؟ آیا استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یک نیاز است؟ دستگاه تصفیه آب برای برای منزل قادر به کنترل و کاهش آلاینده‌های موجود در آب هست؟ اگر شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید، می‌توانید در ادامه همراه ما باشید.

آلاینده‌های آب لوله کشی چه هستند و چرا باید از آن‌ها بترسید؟

فعالیت‌های ما انسان‌ها در بستر محیط زیست، باعث بوجود آمدن تغییرات مختلفی در شکل محیط زیست شده‌است و در بخش‌های مانند آب آشامیدنی، شاهد این هستیم که آب‌ها دچار آلودگی‌های خطرناکی شده‌اند. در واقع آلاینده‌های آب، باعث ایجاد انواع بیماری‌ها و دردهای مزمن می‌شوند که باید برای جلوگیری از بوجود آمدن آن‌ها، حتماً به این موضوع اشاره کرد که استفاده از یک دستگاه تصفیه آب برای منزل، می‌تواند یک راهگشای اساسی باشد!

از جمله مهم‌ترین آلاینده‌های آب لوله کشی که احتمالاً در مورد آن‌ها اطلاعی نداشتید، عبارت اند از:

  • فضولات انسانی و حیوانی (نیترات و باکتری)
  • فلزات سنگین
  • کودها و آفت کش‌ها
  • مواد و فاضلاب‌های صنعتی
  • فاضلاب‌های خانگی
  • سرب مس

بسته به این که در کدام شهر یا منطقه زندگی می‌کنید، میزان آلاینده‌های موجود در آب، می‌تواند متفاوت و یا حتی متغیر باشد. شما باید بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام می‌دهید از یک نوع از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده کنید که متناسب با شرایط شما باشد. استفاده از دستگاه‌های قدرتمندتر برای مناطقی که میزان آلاینده‌های آن‌ها زیاد است، یک انتخاب عاقلانه است.

 دستگاه تصفیه آب برای منزل

مضرات آب لوله کشی

همه ما انسان‌ها برای عملکرد بهتر بدن خود مخصوصاً در فصول گرم سال به نوشیدن آب آشامیدنی شیرین نیازمندیم! اگر تا الان تصور می‌کردید که آب آشامیدنی که از لوله‌کشی‌های شهری جریان پیدا می‌کند، می‌تواند این عملکرد را برای شما داشته باشد، باید بیان کنیم که شما سخت در اشتباه هستید!

افرادی که در این زمینه کمی به تحقیق و مطالعه علاقه‌مند هستید به راحتی می‌توانند، متوجه شوند که میزان آلاینده‌های آب لوله‌کشی به قدری می‌تواند زیاد باشد که باعث ایجاد مشکلات متعدد در طولانی مدت شود. میکرو ارگانیسم‌ها، ضدعفونی کننده‌ها، مواد غیر آلی و ارگانیک، رادیو نوکلئیدها و … همه ب صورت غیر استاندارد در یک آب لوله‌کشی شهری یافت می‌شوند!

استفاده از این آب‌ها در بلند مدت به قیمت بیماری‌های مختلف جسمی، کاهش طول عمر، سرطان و … ختم خواهد شد، اما شما از همین الان هم قادر هستید که با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب برای منزل و آپارتمان خود، فیلترهای آب را بررسی کنید. آیا تابحال برای شما پیش آمده‌است که بر اساس آزمایش‌های موجود در اینترنت، متوجه حجم بالای آلاینده‌های موجود در آب شوید؟

 

انواع دستگاه تصفیه آب برای خانه

بر اساس دسته‌بندی‌ها، انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به مدل‌های دارای پمپ و یا بدون پمپ دسته‌بندی می‌شوند. این دسته‌بندی به افراد کمک می‌کند که بر اساس نیاز خود به میزان تصفیه آب، یک انتخاب صحیح داشته باشند. دستگاه‌های تصفیه آب بدون پمپ و مخزن عموماً بدون نیاز به برق کار می‌کنند و نسبت به دستگاه‌های دارای پمپ، قیمت مناسب تری دارند. به طور کل قیمت دستگاه تصفیه آب UF که بدون برق هستند بسیار پایین تر از دستگاه های برقی است.

انواع دستگاه تصفیه آب برای خانهاین دستگاه‌ها با کمک فیلترهای خود آب را از قسمت‌های مختلف عبور می‌دهند تا کاملاً تصفیه شود، اما ضعف این نوع از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به خاطر عدم استفاده از برق، عملکرد نسبتاً پایین آن است. اگر منطقه شما دارای خطرات جدی در زمینه آب است، باید حتماً به فکر استفاده از یک دستگاه با پمپ تصفیه آب باشید. هرچقدر که در این زمینه با دقت بیشتری تصمیم‌گیری کنید، نتیجه نهایی که دریافت می‌کنید، بهتر خواهد بود.

در این زمینه کمک گرفتن از مشاوران فروش دستگاه تصفیه آب برای منزل، می‌تواند به شما کمک کند که سریعتر جواب سوالات خود و دستگاه ایده آلتان را پیدا کنید. کارشناسان فروش حرفه ای به این فکر هستند که بهترین دستگاه آب تصفیه کن را برای تصفیه آب لوله‌کشی منزل به شما پیشنهاد کنند تا شما بتوانید لذت استفاده از یک آب سالم‌تر را بچشید!

خرید دستگاه تصفیه آب لوله ‌کشی

شما می‌توانید با کمک سایت‌های اینترنتی فعال در زمینه فروش دستگاه تصفیه آب برای منزل، اطلاعات کاملی راجع به هر دستگاه بدست آورید. این موضوع درگرفتن یک تصمیم صحیح، می‌تواند به شما کمک بزرگی کند. در نهایت اگر در رابطه با خرید دستگاه تصفیه آب تجربه یا سؤال خاصی دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام