مقالات تصفیه آب

معرفی دستگاه تصفیه آب خانگی بدون پمپ

امروزه به دلیل آلودگی آب های مصرفی و آشامیدنی، استفاده از دستگاه تصفیه آب بدون نیاز به برق به یکی از مهم ترین موارد در زندگی انسان ها بدل شده است. به دلیل حجم بالای آلودگی آب، تصفیه خانه های شهری قادر به حذف تمامی آلاینده ها و میکروب های درون آب نمی باشند. و همچنین در طول مسیر آب از تصفیه خانه تا رسیدن به مصرف کننده، آلودگی های جدیدی به آب اضافه می شوند. در نتیجه داشتن یک دستگاه تصفیه آب بدون نیاز به برق در هر خانه ای الزامی می باشد.

ادامه مطلب...

خرید تصفیه آب کوچک خانگی بدون منبع

در جامعه امروز شاهد رشد زیاد و روزافزون جمعیت هستیم. این افزایش جمعیت سبب ایجاد آلودگی‌های بیشتر صنعتی و انسانی می‌شود که به آب و خاک ورود پیدا می‌کنند. بسیار از منابع آبی و حتی آب‌های لوله‌کشی شده دارای پس آب‌ها صنعتی و خانگی، گل و لای، انگل، میکروب‌های بیماری‌زا و … هستند؛ این در حالی است که در برخی از مواقع دیگر حتی کلرزنی‌های شهری هم کارساز نخواهد بود! به عنوان مثال در آب آشامیدنی برخی از شهرها مانند تهران، کرج و البرز حتی با وجود سیستم‌های تصفیه آب شهری، باز هم دارای مقادیر زیادی کلر، نیترات و نیتریت و TDS بالا هستند که در نهایت منجر به سرطان و آسیب‌های گوارشی می‌شوند.

ادامه مطلب...

عوامل تاثیرگذار درکیفیت آب دستگاه تصفیه:

زندگی بدون آب برای هیچ کدام‌مان ممکن نخواهد بود. کافیست چند لحظه چشمانتان را ببندید و زندگی بدون آب را تصور کنید. انسان‌ها بدون این مایه حیات بخش نمی‌توانند زندگی کنند. ما هر روز برای انجام فعالیت‌های مختلف‌مان به آب نیاز داریم اما یکی از موارد مهمی که در بیشتر موارد نادیده‌اش می‌گیریم تمیزی و پاکیزگی آبی است که مصرف می‌کنیم. این روزها که نوشیدن آب تمیز و پاکیزه بیشتر از قبل مهم جلوه می‌کند استفاده از تکنیک‌های مختلف تصفیه آب به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب لوله کشی

یک دستگاه تصفیه آب لوله‌کشی، این روزها بیشتر مورد استفاده کسانی است که می‌خواهند از کیفیت بالاتری از آب بهره‌مند شوند. در واقع افرادی که به سلامتی خود و اعضای خانواده شان ترجیح می‌دهند، آبی که وارد خانه شان می‌شود، به صورت منظم تصفیه شود، اما شاید می‌پرسید که چرا باید همه ما به این موضوع فکر کنیم؟ آیا استفاده از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی یک نیاز است؟ دستگاه تصفیه آب برای برای منزل قادر به کنترل و کاهش آلاینده‌های موجود در آب هست؟ اگر شما هم به دنبال جواب این سوالات هستید، می‌توانید در ادامه همراه ما باشید.

ادامه مطلب...

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

تنوع و اهمیت محصول باعث تحقیق و تفحص بیشتر در مورد برند، مشاوره پیش از خرید، مقایسه محصول و... می گردد. خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی از جمله محصولاتی است که نیاز به مشاوره خرید و راهنمایی دارید. برای اینکه انتخاب درستی در این زمینه داشته باشیم، باید از راهنمای خرید دستگاه تصفیه کننده آب بهره مند شویم. مطالعه این راهنما به شما دید بازتری برای یک انتخاب موثر می دهد.

ادامه مطلب...

قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب شهری

این روزها همه ما متوجه اهمیت آب‌های تصفیه شده هستیم. همین موضوع باعث شده‌است که استفاده از دستگاه تصیفه آب شهری و دستگاه تصیفه آب برای منزل رواج زیادی پیدا کند. افزایش جمعیت و رشد آگاهی‌های فردی نسبت به این موضوع باعث شده‌است که افراد برای سلامت خود و اعضای خانواده شان، رغبت زیادی نسبت به خرید بهترین دستگاه تصیفه آب برای کار خود داشته باشند.

ادامه مطلب...