مقالات تصفیه آب

دستگاه تصفیه هوا

در طول چند دهه‌ی گذشته، توسعه‌ی انواع دستگاه تصفیه هوا خانگی و اداری در سراسر جهان بسیار افزایش یافته است. این عصر پر شتاب نوآوری، به تولید انواع دستگاه تصفیه کننده هوا منجر شده است که در اشکال ، رنگ و اندازه مختلف ساخته می‌شوند.
در حالیکه بسیاری از محصولات مختلف را در زمره‌‌ی دستگاه تصفیه هوا قرار می‌دهند اما بسیاری از شرکت‌ها از ترکیبی از فناوری‌های مختلف برای کمک به تصفیه هوا و بهبود کیفیت آن بهره می‌برند.

ادامه مطلب...

آب مصرفی که در منازل استفاده می‌کنیم باید سالم و عاری از هرگونه آلودگی باشد تا مزه و بوی خوبی داشته و برای سلامت ما مفید باشد. تصفیه آب غیر از مراحل اصلی تصفیه‌ی صنعتی لازم است توسط نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در منازل نیز انجام شود. با استفاده از راهنمای نصب آب تصفیه کن که در این مقاله به شما ارائه می‌شود، می‌توانید بهترین فیلتر تصفیه آب را برای خود انتخاب نمایید.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب قلیایی

قیمت دستگاه تصفیه آب قلیایی

لزوماً تعیین‌کننده‌ی کیفیت عالی و بی‌نقص آن نیست. هرچند این موضوع تأثیر به سزایی در تصمیم خریدار می‌گذارد اما بهتر است قبل از اقدام به خرید قیمت دستگاه را به نسبت خدمات و کیفیتی که ارائه می‌کند بررسی کرده و با ویژگی‌های دستگاه تصفیه آب قلیایی آشنا شوید. بعد از آن است که می‌توان تصمیم گرفت آیا به نسبت پولی که برای داشتن این دستگاه پرداخت می‌شود خدمات نیز از آن دریافت می‌شود یا خیر؟ و آیا این قیمت برابر کیفیت آن نیز هست؟

ادامه مطلب...

دستگاه قلیایی کننده آب

دستگاه آب تصفیه کن قلیایی یکی از مدرن‌ترین لوازم‌خانگی است که در چند سال اخیر محبوبیت زیادی را بین افرادی که به‌ سلامتی خود و آبی که می‌نوشند اهمیت می‌دهند، کسب کرده است. در این مقاله با عملکرد دستگاه تصفیه آب قلیایی بیشتر آشنا می‌شویم و توصیه‌های مهمی را در مورد خرید بهترین و مناسب‌ترین مدل آن ارائه خواهیم کرد.
در این راستا آنچه می‌خوانید شامل موارد زیر است:

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای بهترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی

وجود تنوع فراوان در بازار دستگاه‌های تصفیه آب خانگی که هرکدام با روش خاصی به تصفیه آب می‌پردازند، باعث سردرگمی افرادی می‌شود که به دنبال مناسب‌ترین و بهترین آب تصفیه کن خانگی هستند. پیش از به بازار آمدن و رونق امروزی دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای که بدون شک بهترین نوع دستگاه تسویه آب خانگی است، مدل‌های روی میزی و ایستاده‌ی این وسیله جزء شناخته‌شده‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها بوده است. اما به چند دلیل می‌توان به ‌جرأت گفت که در حال حاضر دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای بهترین انتخاب در میان مدل‌های موجود است.

ادامه مطلب...

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آّب

دستگاه‌های تصفیه آب به کمک فیلترها آب آشامیدنی را پاکیزه می‌کنند. برای حذف همه‌ی ناخالصی‌ها از آب، طی فرآیندی که به وسیله‌ی کارتریج انجام می‌شود، آب تحت فشار شدید قرار می‌گیرد و بدین ترتیب آلودگی از آن جدا می‌گردد. کارتریج‌ها در طول زمان در اثر کار دچار گرفتگی می‌شوند و نه تنها توانایی خود را برای تصفیه کردن آب از دست می‌دهند، بلکه فشار بیشتری به فیلترها برای تصفیه آب وارد می‌کنند. به همین دلیل لازم است یک برنامه‌ی منظم برای خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب منزل خود داشته باشید و طبق آن کارتریج جدید جایگزین کارتریج کارکرده قبلی، که دیگر توانایی تصفیه آب را ندارد، بنمایید.

ادامه مطلب...