مقالات تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب چیست

شما می‌توانید بدون غذا برای چند هفته زنده بمانید، زیرا بدن شما از چربی و پروتئین اندوخته شده برای تأمین انرژی مورد نیاز استفاده می‌کند. اما بدون آب چند روز بیشتر زنده نخواهید ماند. در واقع آب برای ما مفهوم زندگی را دارد. حدود دو سوم بدن ما را آب تشکیل داده است و نیاز است که هر روز آب زیادی را مصرف کنیم. بنابراین داشتن آب آشامیدنی سالم و عاری از هرگونه آلودگی برای ما ضروری است.

ادامه مطلب...

دستگاه آب شیرین کن

آب آشامیدنی یکی از عوامل تأثیرگذار در سلامت انسان است و اگر از کیفیت بالا برخوردار نباشد، سبب به وجود آمدن انواع بیماری‌ها خواهد بود. حتماً تا به حال پیش آمده که شیر آب را باز کنید و به جای آب زلال، با آبی گل آلود و مزه‌ی نامطلوب مواجه شوید. حقیقت آن است که آبی که ما مصرف می‌کنیم اگر حداقل‌های استاندارد را دارد، اما آب سالم محسوب نمی‌شود. چرا که به دلیل وجود املاح نامطلوب در میان مدت و بلند مدت سلامتی انسان را به خطر می‌اندازد.

ادامه مطلب...

خرید دستگاه تصفیه آب

با توجه به نگرانی‌های موجود در مورد کیفیت آب شرب در شیر‌های آب و اثبات ناخالصی‌های زیادی که در آب‌های شیر برای استفاده وجود دارد امروزه بسیاری از شرکت‌ها و کارخانجات مطرح دنیا اقدام به تولید دستگاه‌های تصفیه کننده آب خانگی در طرح‌ها و مدل‌های مختلف کرده‌اند و نسبت به آنها تبلیغات و ادعاهای فراوانی مطرح می‌کنند. خرید دستگاه تصفیه آب مستلزم شناخت خوب متقاضی از نوع آب شرب منطقه زندگی خود می‌باشد. در برخی از مناطق سختی آب کمتر و در برخی از مناطق موارد شیمیایی موجود در آب بیشتر هستند.

ادامه مطلب...

فیلتر تصفیه هوا

فیلترهای تصفیه هوا ذراتی مانند گرد و غبار، باکتری‌ها، گرد و خاک و همچنین دیگر آلاینده‌های مضر موجود در هوا را می‌زدایند. بسیاری از صنایع، خانواده‌ها، ادارات و شرکت‌ها از فیلتر تصفیه هوا برای پاک کردن هوا به‌ منظور حفظ سلامت، ایمنی و تندرستی افراد پیرامون خود استفاده می‌کنند. انواع فیلتر تصفیه هوا وجود دارد که هر یک کاربردهای مختلفی دارند. ما در زیر شما را با چهار نوع از رایج‌ترین آن‌ها آشنا می‌کنیم.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب خانگی

همیشه سعی کنید آب آشامیدنی خود را سالم نگه دارید تا بو و مزه‌ی خوبی بدهد. انواع مختلف فیلترهای تصفیه آب وجود دارند که با توجه به نوع نیاز می‌توانید بهترین مدل را که مناسب شماست انتخاب کنید و آب مصرفی خود را در مرحله‌ی نهایی تصفیه کنید. اما مسئله‌ی مهم این است که قبل از خریداری دستگاه تصفیه آب خانگی، میزان آلودگی‌های موجود در آب آشامیدنی شما مشخص شود و سپس با توجه به آلودگی‌های موجود دستگاه تصفیه آب متناسب را خریداری کنید.

ادامه مطلب...

خرید دستگاه تصفیه هوا

هوا ضروری‌ترین عنصری است که تمام جانداران روی کره‌ی زمین به آن نیاز دارند و بدون آن زندگی ممکن نیست. امروزه مسئله‌ی آلودگی هوا به یکی از مهم‌ترین مسائل جهان تبدیل شده است و در کشور ما نیز به عنوان یکی از چالش‌های زیست محیطی محسوب می‌شود. در حال حاضر بسیاری از شهرهای ایران با مشکل آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند و درصد قابل توجهی از مرگ و میرها به دلیل بیماری‌های ناشی از آلودگی هوا رخ می‌دهند.

ادامه مطلب...