مقالات تصفیه آب

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

به ‌طور معمول همه‌ی ما وقتی تصمیم داریم کالایی را بصورت آنلاین خریداری کنیم در مورد آن جستجوهای فراوانی کرده و آن محصول را از نظر جزئیات مختلف با موارد مشابه مقایسه می‌کنیم. این جزئیات مورد بررسی می‌تواند مربوط به قیمت آن کالا باشد یا خصوصیات و توانایی‌های آن. با وجود همه‌ی این‌ها خرید اینترنتی با وجود پیشرفت‌هایی که در سال‌های اخیر داشته است و تعهدی که فروشندگان به مشتریان خود دارند، هنوز هم با اطمینان کامل انجام نمی‌شود.

ادامه مطلب...

انواع دستگاه تصفیه هوا

اگر می‌توانید نفس عمیق بکشید!!! بسیاری از کارهایی که به منظور جلوگیری از کاهش هزینه‌های انرژی در خانه‌هایمان انجام می‌دهیم، مثل دو جداره کردن پنجره‌ها، بستن روزنه‌ها، مهر و موم کردن همه‌ی روزنه‌ها و... شاید برای بهبود وضعیت مصرف انرژی عالی باشند ولی باعث تجمع آلاینده‌های زیادی در خانه می‌شوند. دود سیگار، تنفس فرد بیمار، گرد و غبار روی لباس‌ها و فرش‌ها، ورود برخی از آلاینده‌ها به منزل و... هر روز بیشتر می‌شود ولی راه خروجی برای آن‌ها نیست.

ادامه مطلب...

نمایندگی‌ دستگاه تصفیه آب خانگی

انتخاب و خرید یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب، که با ویژگی‌ها و شرایط آب آشامیدنی محل زندگی شما هماهنگ بوده و بتواند آلاینده‌های آن را تصفیه و پاک‌سازی کند، کار ساده‌ای نیست. به ‌صورت کلی تهیه‌ی یک دستگاه تصفیه آب خانگی مثل خرید هیچ وسیله‌ی دیگری که تاکنون تجربه‌ی تهیه‌ی آن را داشته‌اید، نبوده و باید در مورد انتخاب بهترین و مناسب‌ترین مدل، اطلاعات خوبی داشته باشید.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه هوا خانگی چیست

آلودگی هوا یکی از بزرگ‌ترین مشکلات انسان عصر حاضر است. تصور اکثر ما از آلودگی هوا به آلودگی هوای بیرون از منزل بر می‌گردد؛ این درحالی است که آلودگی هوای داخل منزل به ‌مراتب از آلودگی هوای بیرون زیان‌بارتر است. بر اساس تحقیقات، آلودگی هوای داخل منزل یکی از ۵ آسیب محیطی است که انسان را تهدید می‌کند و سلامتی او را به خطر می‌اندازد. معمولاً بهترین راه برای مقابله با این خطر کنترل و یا از بین بردن منابع آلاینده است.

ادامه مطلب...

نحوه نصب دستگاه تصفیه آب

کیفیت آب آشامیدنی یکی از مهم‌ترین عواملی است که بر سلامتی انسان تأثیرگذار است. آبی که ما می‌نوشیم، اگرچه یکبار در تصفیه‌خانه‌های بزرگ شهری تصفیه شده است، اما دارای جرم‌ها و املاح مضر زیادی بوده که می‌تواند سلامتی انسان را به خطر بیندازد. به همین خاطر استفاده از نصب دستگاه‌های تصفیه آب خانگی یک امر ضروری محسوب می‌شود. از این انتخاب و نصب دستگاه تصفیه آب خانگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه هوا

دستگاه تصفیه هوا یک ‌راه عالی و مطمئن برای سرمایه‌گذاری روی سلامتی و بهبود کیفیت زندگی است. استفاده از دستگاه تصفیه هوا می‌تواند به رفع بوی بد و گردوغبار از هوا کمک کند و این یعنی رفع آلرژی‌های مزمنی که همواره دستگاه تنفسی انسان را درگیر می‌کنند و البته مرتفع شدن مشکل آزاردهنده‌ی خروپف.

ادامه مطلب...