مقالات تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب آکواجوی

همانطور که می‌دانیم مواد غذایی و آب سالم از اساسی‌ترین نیازهای بدن ما می‌باشند. پیدا کردن گزینه‌های ‌غذایی سالم و مغذی بسیار مهم است، اما تا حدی پیدا کردن بهترین و سالم‌ترین آب آشامیدنی حتی بسیار مهم‌تر و حیاتی‌تر از مواد غذایی می‌باشد. برخی از منابع آب ممکن است شامل صدها مواد شیمیایی و مضر باشند که به بدن ما آسیب می‌رسانند. بنابراین نیاز است که آب را در مرحله‌ی نوشیدن نیز با استفاده از یک دستگاه تصفیه آب استاندارد، از آلودگی پاک کنیم.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه ‌کننده هوا

همواره یکی از اصلی‌ترین مشکلاتی که باعث ایجاد بیماری‌های تنفسی و آلرژی‌های فصلی در بین مردم می‌شود عدم کیفیت مناسب هوا و نبود هوای پاکیزه است. در هوایی که ما استنشاق می‌کنیم به غیر از اکسیژن و سایر گازهای مورد نیاز بدن، انواع مختلفی از گرد و غبار، آلاینده‌ها، میکروب‌ها و ویروس‌ها وجود دارند که از طریق تنفس وارد ریه‌ها و مجراهای تنفسی ما شده و انواع بیماری‌ها را برای ما به همراه دارند.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب آکواتک

شرکت آکوا تک در سال 1981 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت به عنوان یک رهبر به تمام معنا در صنعت دستگاه تصفیه آب شناخته می‌شود. مقر این شرکت در کانونسبورگ پنسیلوانیا است ولی در سراسر آمریکا و اروپا و خاورمیانه و آسیا و آفریقا فعالیت خود را گسترش داده است. این شرکت از طریق شبکه‌سازی و فعالیت‌های گسترده در جهان، بیش از 1000 پروژه‌ی مدیریت آب و تصفیه آب بزرگ را در بیش از 60 کشور در سراسر جهان انجام می‌دهد.

ادامه مطلب...

بهترین دستگاه تصفیه هوا برای خانه

آلودگی هوا در محیط بسته‌ای مانند خانه موضوعی کاملاً طبیعی است. اما اینکه این نوع آلودگی هوا به عنوان یکی از پنج مورد مهم‌ترین مسائل آسیب‌زا به سلامتی انسان شناخته شده باعث بروز نگرانی می‌شود. به همین دلیل بهترین راه برای کنترل و از بین بردن این خطر حذف این نوع آلاینده‌ها از محیط زندگی است. هوای خانه باید به خوبی تهویه و تصفیه شود. به دلیل اینکه تهویه هوا لزوماً به معنی تصفیه هوا نیست و امکان ورود و خروج مجدد آلاینده‌ها را به همراه دارد و از طرفی در صرفه‌جویی در مصرف انرژی نمی‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد، بنابراین بهترین روش خرید دستگاه تصفیه هوا مناسب است.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی

آب عنصر حیاتی هر موجود زنده است و مزایای بسیار زیادی در نوشیدن یک آب سالم وجود دارد. آبی که سالم نباشد نه تنها مزایای خود را از دست می‌دهد بلکه ممکن است پتانسیل بیماری و آسیب‌های جدی سلامتی را به همراه داشته باشد. اما زندگی مدرن امروزی و گسترش روز افزون تکنولوژی‌های مختلف آب را هم از خدمات خود بی بهره نکرده و ورود تکنولوژی به صنعت آب آشامیدنی نوید روزهای بهتر را با ارائه‌ی دستگاه‌های تصفیه آب خانگی با استانداردهای بالا که ضمن حفظ منابع طبیعی آب به از بین بردن مواد شیمیایی، باکتری‌ها و سایر آلاینده‌های آب کمک شایانی می‌کند.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه هوای خانگی

آلایندههای هوای داخل منزل یا محل کار، گاهی اوقات آسیبرسان و مضر بوده و یکی از 5 آلایندهی مضر برای سلامتی میباشند. برای جلوگیری از این آسیب، بهترین راه، حذف یا کنترل منابع آلودگی یا تهویه‌ی هوای داخل با استفاده از هوای تمیز بیرون میباشد. البته راه دوم همیشه قابل استفاده نیست؛ چون بستگی به وضعیت هوا دارد و معمولاً هم از دود خودروها و منابع آلودگی دیگر، مقداری آلاینده دارد.

ادامه مطلب...