مقالات تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب آمریکایی بهتر است یا تایوانی؟

برندهای معتبری در جهان هستند که دستگاه تصفیه آب را تولید و قطعات آن را عرضه می کنند.یکی از معروف ترین دستگاه ها، دستگاه تصفیه آب های تایوانی هستند که در بازار ایران هم محبوبیت زیادی دارند. دستگاه های تصفیه آب آمریکایی بیشتر در اروپا موجود می باشند. یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب موجود در بازار، دستگاه تصفیه اب تایوانی است که تحت لیسانس آمریکا می باشد و به دلیل کیفیت بالا و قیمت های مقرون به صرفه  از محبوبیت زیادی در ایران و جهان برخوردار هستند.

ادامه مطلب...

علت صدای زیاد دستگاه تصفیه آب چیست؟

مانند هر وسیله دیگری از لوازم خانه، دستگاه تصفیه آب خانگی هم می تواند به دلیل عبور آب از آن یا تغییرات فشار داخلی، صداهایی ایجاد می کند. اگر دستگاه تصفیه آب شما صداهای غیر عادی تولید می کند در اینجا مواردی وجود دارد که باید بررسی شود. علت صدای دستگاه تصفیه آب معمولا به دلیل تغییر فشار در داخل ستگاه، خراب شدن پمپ دستگاه تصفیه آب و یا نصب پمپ تصفیه تقلبی، حباب های هوای داخل شیلنگ ها، ارتعاش شیلنگ هاییی که به دستگاه وصل می شوند، جریان نامنظم آب که به داخل سیستم می رود، دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد که در ادامه آنها را بررسی می کنیم.

ادامه مطلب...

علت بوی بد آب دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟

معمولا آب سالم و خالص دارای بو نیست مخصوصا که از دستگاه تصفیه آب خارج شده باشد ولی اگر موقع استفاده از آب آن هم از دستگاه تصفیه آب، متوجه بوی بدی شدید حتما آن را جدی بگیرید.دستگاه های تصفیه آب دارای فیلترهایی هستند که مرحله به مرحله آب را تصفیه و به دور از هیچگونه آلودگی و بیماری در اختیار شما می گذارند.ولی وقتی آبی که از دستگاه تصفیه آب خارج شود دارای بوی نامطبوعی باشد باید سریعا علت بوی بد را شناسایی و مشکل را برطرف کرد.

ادامه مطلب...

تعریف دستگاه تصفیه آب به زبان ساده

این روزها آب آشامیدنی خالص ، تمیز و سالم به راحتی در دسترس نیست و رشد جمعیت ، توسعه صنعتی و تخریب محیط زیست همگی از دلایل این امر هستند. با توجه به این وضعیت ، آگاهی از تکنیک های تصفیه و دستگاه تصفیه آب موجود در بازار برای اطمینان از کیفیت خوب آب آشامیدنی برای ما اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بسیاری از مواد معدنی به طور طبیعی در آب یافت می شوند و برای بدن انسان مهم و ضروری هستند ، اما مصرف آن در آب تصفیه نشده می تواند باعث بسیاری از بیماری ها شود.

ادامه مطلب...

علت نیامدن آب از دستگاه تصفیه آب خانگی

معمولا کسی که دستگاه تصفیه آب داشته باشد همچین وضعیتی را تجربه کرده است که دسنگاه تصفیه آب خانگی شما بنا به دلایلی کار نکند و موقع مصرف هیچ آبی از آن بیرون نیاید. در اینجا چند دلیل ساده وجود دارد که چرا این اتفاق برای دستگاه شما می افتد.

ادامه مطلب...

دستگاه تصفیه آب بخریم یا نخریم؟

این روزها به دلیل آلودگی های آب های لوله کشی شهری و وجود آلاینده هایی نظیر شن و ماسه و گل و لای در آب های لوله کشی به دلیل نداشتن بستر مناسب برای تصفیه خانه ها ، وجود دستگاه تصفیه آب امری بسیار ضرروری است چرا که آب یک عنصر مهم در زندگی انسان می باشد و با نوشیدن آب سالم و خالص از بسیاری بیماریهایی نظیر سنگ کلیه در امان هستیم.

ادامه مطلب...