اغراق نیست اگر بگوییم که سلامتی ما در گرو آبی است که روزانه می‌نوشیم؛ بخشی از همه‌ی اندام‌های بدن ما از آب تشکیل شده است و اگر آب آشامیدنی که وارد بدن می‌شود، سالم نباشد، به تمام اندام‌ها نفوذ کرده و سلامت آن‌ها را به خطر می‌اندازد. آبی که در شبکه‌های لوله‌کشی شهری وجود دارد، اگرچه آبی تصفیه شده است، اما باید دانست که این مسئله به معنای آن نیست که هیچ‌گونه میکروب و املاحی در آن وجود ندارد.

در واقع این آب فقط حداقل استانداردهای تصفیه را دارا است که البته وقتی به دست ما می‌رسد، همان حداقل‌ها را هم ندارد؛ زیرا با عبور از شبکه‌ی آب‌رسانی شهری بخشی از رسوباتی که در لوله‌های بزرگ انتقال آب هستند در آن حل شده و همچنین بخشی از جلبک‌ها و باکتری‌ها به آن وارد می‌شوند. خوشبختانه امروزه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی این مشکل را به خوبی حل کرده‌اند و امکان استفاده از آبی پاک و خالص را برای ما فراهم آورده‌اند. نکته مهم در این رابطه انتخاب یک دستگاه با کیفیت است که بتوان واقعاً به آن اعتماد کرد. وجود برندهای مختلف و انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار گاهی انتخاب را بر ما دشوار می‌سازد. ما در این مقاله قصد داریم برند Aqua Pro را که یکی از بهترین انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی است، به شما معرفی کرده و شما را با عملکرد آن آشنا سازیم.

 

آشنایی با انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

 

برند Aqua Pro

قیمت دستگاه‌های تصفیه آب آکوا پرو

قیمت فیلتر تصفیه آب Aqua Pro

فروش تصفیه آب Aqua Pro به صورت آنلاین

چند نکته درباره‌ی خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

آشنایی با انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

 

قبل از آن که شما را با برند آکوا پرو آشنا کنیم، توضیحاتی را درباره‌ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی خواهیم داد تا ذهنیت بهتری نسبت به این دستگاه‌ها داشته باشید. در حال حاضر برندهای مختلفی از این دستگاه‌ها در بازار وجود دارد که بهترین آن‌ها را می‌توان برندهای تایوانی دانست. محصولات این برندها تحت لیسانس آمریکا در کشور تایوان ساخته می‌شوند و همگی دارای استانداردهای بین‌المللی و گواهینامه‌های مرتبط با بهداشت تصفیه آب هستند؛ به همین خاطر برای سال‌ها است که در بازار ایران اعتماد مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده‌اند و به اصطلاح امتحان خود را پس داده‌اند.

برندهای سی سی کا، سافت واتر، آکوا پرو و آکوا نمونه‌هایی از برندهای تایوانی هستند که در حال حاضر نیز در بازار ایران وجود دارند. انواع دستگاه تصفیه آب خانگی علاوه بر تنوع برند، عملکردهای متفاوتی نیز دارند؛ این دستگاه‌ها قادرند آب را در چند مرحله از چند فیلتر بگذرانند و در هر مرحله ناخالصی‌های معینی را از آن پاک‌سازی کنند. در واقع در هر مرحله از دستگاه تصفیه آب یک فیلتر وجود دارد و تعداد مراحل تصفیه آب بر اساس تعداد فیلترها مشخص می‌شوند. دستگاه‌های تصفیه آب با عملکردهای مختلف از سه مرحله تا هشت مرحله وجود دارند که استفاده از آن‌ها بستگی به نوع کاربری دارد. برای مثال در برخی مناطق ممکن است کیفیت آب لوله‌کشی شهری بسیار نامناسب باشد؛ در نتیجه نیاز است تا از دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بیشتر استفاده شود تا ناخالصی‌های مختلف آب گرفته شود. چنین مسئله‌ای در استان‌های جنوبی کشور وجود دارد و همان‌طور که می‌دانیم این دسته از عزیزان گاه حتی با باز کردن شیر آب با آبی گل‌آلود مواجه می‌شوند. در مناطقی که آب دارای آلایندگی‌های کمتری است، دستگاه‌هایی با تعداد مراحل کم‌تر پاسخگوی نیاز تصفیه آب خواهد بود. در ادامه به معرفی برند Aqua Pro خواهیم پرداخت.

 

Aqua Pro

برند Aqua Pro که در فارسی به آن آکوا پرو گفته می‌شود، از جمله بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب تایوانی است که توسط شرکت رادگستر نوین در ایران عرضه می‌شود. این دستگاه دارای مدل‌های مختلفی است که هر کدام برای نیازهای متفاوتی در زمینه‌ی تصفیه آب طراحی شده‌اند. به طور کلی فیلترهایی که در انواع دستگاه تصفیه آب خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عبارتند از:

فیلتر پلی پروپیلن 5 میکرون برای از بین بردن ذرات معلق
فیلتر کربن پودری برای از بین بردن ترکیبات آلی و هرگونه بو، مزه و رنگ نامطبوع آب
فیلتر کربن بلاک برای تکمیل فرآیند فیلتر کربن پودری و حذف مواد شیمیایی آب
فیلتر ممبران برای از بین بردن املاح مضر تا ابعاد 0.001 میکرون، حذف آلاینده‌های میکروبی، فلزات سنگین، رسوبات مضر و شوری آب
فیلتر کربن خطی برای بهتر کردن بو مزه آب
فیلتر مینرال که به آب املاح معدنی مفید مانند کلسیم و منیزیم می‌بخشد.
فیلتر قلیایی که آب را یونیزه می‌کند و از این طریق باعث کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری‌های قند، چربی، مشکلات گوارشی و... می‌گردد.
فیلتر فرابنفش که آب با عبور از آن عاری از تمام میکروب‌ها و باکتری‌ها خواهد شد.

بعضی از دستگاه‌های تصفیه آب ممکن است 8 مرحله‌ای باشند و تمام این فیلترها را داشته باشند؛ اما دستگاه‌هایی که دارای تعداد مراحل کم‌تری هستند تنها برخی از این فیلترها را دارند. در ادامه این بخش به معرفی چند مدل مختلف از این دستگاه خواهیم پرداخت.

 

دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو؛ فرابنفش و قلیایی (UV+ORP+RO)

دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو فرابنفش قلیایی یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های برند آکوا پرو است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. سیستم تصفیه این دستگاه بر اساس روش اسمز معکوس است و همچنین از اشعه‌ی فرابنفش برای از بین بردن هرگونه باکتری، میکروب و ذرات بسیار ریز در آب استفاده می‌شود که در نوع خود یک فناوری نوین به حساب می‌آید. به علاوه، در یکی از مراحل یک فیلتر قلیایی‌کننده وجود دارد که به آب خاصیت قلیایی بخشیده و فلزات مفید مانند منیزیم و مس را به آن اضافه می‌کند. قرار گرفتن این فیلتر بدان خاطر است که در مراحل قبلی تصفیه کلیه‌ی املاح آب اعم از املاح مفید و مضر از آن جدا می‌شوند و آب در حقیقت خنثی می‌گردد؛ فیلتر قلیایی با وارد کردن این املاح مفید آب را از حالت خنثی در آورده و به آن خواص مفیدی می‌بخشد. از آنجایی که این دستگاه در 8 مرحله آب را فیلتر می‌کند، تمام فیلترهای ذکر شده در بالا را دارد و کامل‌ترین و بهترین دستگاه تصفیه آب در برند Aqua Pro محسوب می‌شود. این دستگاه قابلیت نصب به ساید را دارد و به آسانی نیز جابه‌جا می‌شود. شیر برداشت آن حالت اهرمی داشته و در گوشه سینک آشپزخانه نصب می‌گردد.

 

تصفیه آب تایوانی آکوا پرو؛ اسمز معکوس (67S1-RO)

آکوا پرو مدل اسمز معکوس آب را در 6 مرحله تصفیه می‌کند. فیلترهای دستگاه عبارتند از:

فیلتر پلی پروپیلن
فیلتر کربن پودری
فیلتر کربن بلاک
فیلتر ممبران
فیلتر کربن خطی
فیلتر مینرال
مخزن دستگاه ظرفیت گنجایش 4 گالن آب تصفیه شده را دارد که معادل 16 لیتر است و امکان ذخیره‌ی آب شیرین را به مقدار نسبتاً زیادی فراهم می‌کند. این دستگاه نیز قابلیت نصب به ساید را داشته و جابجایی آن به آسانی صورت می‌گیرد. خود دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب شده و شیر برداشت آن به صورت اهرمی در گوشه سینک نصب خواهد شد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی آکوا پرو؛ قلیایی کننده آب (45G8)

دستگاه تصفیه آب آکواپرو مدل قلیایی‌کننده آب در 7 مرحله آب را فیلتر می‌کند و تمام فیلترهای بالا به جز فیلتر فرابنفش را دارد. این دستگاه با قلیایی کردن آب خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی به آن بخشیده و باعث می‌شود که مقاومت بدن در برابر انواع سرطان با مصرف آب قلیایی افزایش پیدا کند. قابلیت نصب به ساید و امکان جابجایی آسان از جمله مزایای دستگاه بوده و محل نصب آن همانند دو دستگاه قبلی در زیر سینک است که برداشت آب شیرین از آن از طریق یک شیر اهرمی شیک امکان پذیر خواهد بود.

 

تصفیه آب خانگی تایوانی آکوا پرو؛ مدل کیسی اسمز معکوس

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا پرو مدل کیسی اسمز معکوس است که می‌تواند در 6 مرحله آب را فیلتر کند و تمام فیلترهای بالا به جز فیلتر قلیایی‌کننده و فیلتر فرابنفش را دارا است. علت آن که در نام‌گذاری این دستگاه از کلمه «کیس» استفاده شده آن است که همه‌ی قطعات، لوازم جانبی و فیلترهای دستگاه در داخل یک قاب شیک قرار گرفته‌اند که شکل ظاهری این قاب شبیه به یک کیس کامپیوتر است. مخزن دستگاه قابلیت گنجایش 16 لیتر آب شیرین را دارد و محل نصب دستگاه زیر سینک و برداشت از آن توسط شیر اهرمی گوشه سینک امکان‌پذیر خواهد بود. این دستگاه نیز قابلیت نصب به ساید و جابجایی آسان را دارد.

 

قیمت دستگاه‌ تصفیه آب آکوا پرو

 

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، انواع دستگاه تصفیه آب خانگی Aqua Pro دارای قابلیت‌های متفاوتی هستند و تعداد مراحل تصفیه آب در آن‌ها متفاوت است. بنابراین یکی از مسائلی که در قیمت دستگاه‌های تصفیه آب آکوا پرو تأثیر می‌گذارد، تعداد مراحل تصفیه آب است؛ به طوری که هرچه تعداد فیلترها بیشتر باشد، قیمت دستگاه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بهتر است قبل از خرید نیاز خود را به درستی شناسایی کنید و ببینید که کدام دستگاه با توجه به میزان ‌آلاینده‌های آب آشامیدنی محل شما برایتان مناسب‌تر است. اگر شما جزو افرادی هستید که دغدغه مالی دارید و یا قصد خرید دستگاه تصفیه آبی را دارید که از عهده پرداخت هزینه‌های آن بر نمی‌آیید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را از فروشگاهی خریداری کنید که امکان خرید به صورت اقساطی را برای مشتریان فراهم کرده‌اند. شرکت رادگستر نوین که خود واردکننده‌ی اصلی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی است، محصولاتش را به صورت نقد و اقساط ارائه می‌دهد و شما برای مطالعه‌ی قیمت محصولات و آگاهی از شرایط فروش می‌توانید به سایت شرکت مراجعه نمایید.

 

قیمت فیلتر تصفیه آب Aqua Pro

 

تأمین قطعات هر دستگاهی یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه کرد. این مسئله به ویژه در کشور ما که در شرایط تحریم قرار دارد و در هر لحظه ممکن است واردات قطعات با محدودیت مواجه شود اهمیت بیشتری دارد. قیمت فیلتر تصفیه آب Aqua Pro در بازار متفاوت است و برخی سودجویان فیلترهای تقلبی را به جای اصل و با قیمتی گزاف به فروش می‌رسانند. به همین خاطر اگر قصد خرید هر کدام از انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید و یا قبلاً دستگاهی را خریداری کرده‌اید و در حال حاضر نیاز به تأمین قطعات و فیلترها دارید، می‌توانید با شرکت راد گستر نوین تماس بگیرید. این شرکت آخرین قیمت فیلتر تصفیه آب Aqua Pro و همچنین فروش ویژه انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی را به صورت آنلاین در سایت قرار می‌دهد. همچنین کارشناسان و متخصصان شرکت نیز آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان در خصوص جزییات دستگاه‌های تصفیه آب هستند و افرادی که قصد دانستن بیشتر درباره‌ی دستگاه تصفیه آب، نحوه‌ی انتخاب و شیوه‌ی خرید را دارند می‌توانند با تلفن‌های شرکت تماس بگیرند.

 

فروش تصفیه آب Aqua Pro به صورت آنلاین

اگر سری به بازار بزنید با فروشگاه‌های زیادی در زمینه‌ی فروش تصفیه آب Aqua Pro مواجه خواهید شد که در ویترین‌هایشان مدل‌های مختلفی را به نمایش گذاشته‌اند. اما حقیقت آن است که تشخیص دستگاه‌های تقلبی از اصل برای افراد معمولی کار بسیار دشواری است و بارها مشاهده شده که افراد حتی با پرداخت هزینه‌های بالا دستگاهی را خریداری کرده‌اند که اصل نبوده و پس از مدتی کارایی خود را از دست داده است. یکی از خدمات شرکت رادگستر نوین فروش تصفیه آب Aqua Pro به صورت آنلاین است که مشتریان می‌توانند با مشاهده ویژگی‌های محصولات به صورت کاملاً آگاهانه و نه احساسی خرید خود را انجام دهند. در سایت شرکت رادگستر نوین اطلاعاتی درباره‌ی جزییات عملکرد و قیمت لحظه‌ای‌ انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی از جمله دستگاه‌های برند Aqua Pro وجود دارد که مشتریان می‌توانند با مطالعه‌ی آن‌ها نیاز واقعی خود را شناخته و اقدام به خرید اینترنتی دستگاه مورد نظر خود کنند. شرایط فروش تصفیه آب Aqua Pro و سایر برندهای تایوانی شرکت رادگستر نوین از آن جهت استثنایی محسوب می‌شود که ضمن امکان خرید اقساطی، کلیه محصولات دارای گارانتی طلایی یک ساله و خدمات پس از فروش مادام العمر هستند. همچنین در صورتی ارسال محصول به محل مورد نظر شما کاملاً رایگان بوده و همراه آن شیرآلات نیز به صورت کاملاً رایگان تحویل داده خواهد شد. نصب دستگاه نیز توسط کارشناس شرکت به صورت کاملاً رایگان انجام شده و تست آب شیرین در حضور خود شما انجام خواهد شد.

 

چند نکته درباره خرید انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

اگرچه بسیاری از افراد قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارند، اما کم‌تر کسی می‌داند که بر اساس چه معیارهایی باید دستگاه مورد نظر خود را انتخاب کند. در این بخش ما به چند نکته اشاره خواهیم که در نظر گرفتن آن‌ها کار شما را برای خرید یک دستگاه تصفیه آب راحت‌تر خواهد کرد.

 

تأییدیه‌های بین‌المللی

هر دستگاه تصفیه آبی که به صورت استاندارد تولید شده باشد، باید دارای گواهینامه‌های بین‌المللی FDA، WQ، CE و NSF باشد. در این میان تأییدیه‌ی NFS جزو مهم‌ترین گواهینامه‌ها است که همه دستگاه‌های تصفیه آب باید آن را داشته باشند. داشتن این گواهینامه‌ها به معنای آن است که دستگاه در یک محیط علمی آزمایشگاهی کاملاً آزمایش شده و تمام امتیازات لازم را از نظر استانداردهای بهداشتی و فنی کسب کرده است.

 

فروشگاه‌های معتبر تصفیه آب خانگی

خرید از فروشگاه‌هایی که در سطح شهر وجود دارند، معمولاً یک خرید نامطمئن است؛ زیرا اغلب ما نسبت به این فروشگاه‌ها شناخت قبلی نداریم و نمی‌دانیم که کدام یک محصولات با کیفیت را عرضه می‌کنند. به علاوه این فروشگاه‌ها همگی نماینده فروش و واسطه هستند و محصولات خود را از واردکننده‌های اصلی کشور تأمین می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود تا بر روی همه‌ی محصولات درصدی را به عنوان سود خود در نظر بگیرند و در نهایت مشتری مبلغ بیشتری را نسبت به هزینه واقعی محصول پرداخت خواهد کرد. بنابراین تا حد امکان سعی کنید از وارد کننده اصلی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

خرید اینترنتی تصفیه آب

خرید اینترنتی امروزه یک ضرورت است. دیگر آن دوران گذشته که یک روز تمام وقت خود را بگذاریم و از صبح تا عصر به فروشگاه‌های مختلف سر بزنیم و با صاحبان فروشگاه‌ها سر و کله زده و انرژی خود را هدر دهیم. در حال حاضر می‌توانیم از طریق اینترنت در مدت زمان کمتر از یک ساعت بیش از ده‌ها سایت را بررسی کرده و شرایط فروش و قیمت‌های آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنیم و در نهایت نیز محصول مورد نظر خود را آز وب سایت هایی که فروش ویژه دارند به صورت اینترنتی سفارش دهیم تا درب منزل به ما تحویل داده شود.

 

خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه آب

خدمات پس از فروش و پشتیبانی مادام‌العمر یکی از ضرورت‌های خرید هر محصول است که باید مورد توجه قرار گیرد. اگر دستگاه تصفیه آب را از مراکز نامعتبر خریداری کنیم، هیچ‌گونه تعهدی در قبال مشکلات بعدی نخواهند داشت و حتی در تأمین قطعات نیز دچار مشکل خواهیم شد. بنابراین تا حد امکان سعی کنید محصول مورد نظر خود را از جایی خریداری کنید که خدمات پس از فروش را در سطح کمی و کیفی بالا ارائه دهد.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام