سؤالات زیادی در خصوص بهترین دستگاه تصفیه آب و اینکه آیا لزوماً نیازی به تهیه‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی می‌باشد یا خیر همیشه در بین مردم رواج دارد. آنچه که در این نوشتار بیان می‌شود حاصل تحقیقات چندین ساله‌ی شرکت رادگستر نوین می‌باشد و همگی این موارد بصورت عملی مورد آزمایش قرار گرفته است.
انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب امری بسیار حیاتی است. شمایی که آب شیرین مصرف می‌کنید باید بدانید که بر اساس تحقیقات محققان محیط‌زیست، در هربار نوشیدن آب؛ حدود 300 مورد آلودگی و موارد شیمیایی را می‌نوشید.

در بین این آلودگی‌ها می‌توان به مواردی هم‌چون: موارد شیمیایی آلی فرار مانند آفت‌کش‌ها، علف‌کش‌ها و سایر موارد شیمیایی، فلزات سنگین مانند سرب و جیوه، موارد شیمیایی تأثیرگذار بر روی غدد درون ریز و نهایتاً فلوراید که به عنوان بحث برانگیزترین آلاینده‌ی آب شناخته می‌شود.
خوب راه حل ما برای اینکه با این موارد سر و کار نداشته باشیم و هر بار با نوشیدن آب مقدار زیادی آلاینده را ننوشیم چیست؟

بطری آب معدنی

به دلایل زیادی استفاده از آب معدنی در بطری توصیه نمی‌شود:

بطری‌ها خودشان موارد شیمیایی در آب رها و آزاد می‌کنند.

به دلایل زیادی آب آشامیدنی لوله‌ها تفاوت زیادی با آب بطری ندارد.

خرید آب معدنی هزینه‌ی بیشتری به دنبال دارد.

بطری‌ها خودشان از مواد مصرفی و بازیافتی تهیه می‌شوند.

دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی در طرح‌ها و شکل‌های مختلف وجود دارد:

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

دستگاه‌های تصفیه آب فیلتردار که از نوعی گرانول فعال چوبی برای حذف ضایعات استفاده می‌کنند. این دستگاه تصفیه آب از سایر هم نوعان خود ارزان‌تر است. این فیلترها طعم آب را بهتر می‌کنند ولی نمی‌توانند برخی از آلاینده‌ها را بخصوص از نوع غیر جامد را حذف نمایند.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب خانگی با اسمز معکوس از نوعی غشا استفاده می‌کند که باعث حذف تعداد زیادی از آلاینده‌ها می‌شود. مشکل این دستگاه تصفیه آب در این است که به همراه آلاینده‌ها بسیاری از موارد معدنی و مفید آب را هم فیلتر می‌کند. این دستگاه تصفیه آب هر چند به خوبی آب را تصفیه می‌کند ولی دو عیب اساسی دارد. اول اینکه مواد معدنی آب را از بین می‌برد و دوم اینکه به فشار آب زیادی برای کار کردن نیاز دارد.

دستگاه تولید آب مقطر

این دستگاه‌ها هم نوعی دستگاه تصفیه آب خانگی هستند که آب را تبدیل به بخار آب کرده و در این فرآیند تعداد زیادی از باکتری‌ها و آلاینده‌ها را از بین می‌برند. این دستگاه هر چند موارد حجیم و باکتری‌ها و اکثر آلاینده‌های آب را می‌کشد و از بین می‌برد ولی در این میان موارد معدنی مورد نیاز را هم از بین خواهد برد و البته نسبت به هم نوعان خود هم گران‌تر است و هم مصرف برق زیادی دارد. ضمن اینکه به مرور زمان باعث کمبود موارد معدنی در بدن می‌ باشد.

دستگاه تصفیه آب با فیلتر کربن

این دستگاه به عنوان بهترین کشنده‌ی موارد شیمایی نام برده می‌شود. حجم زیادی را می‌گیرد ولی با آب کم و بدون برق هم کار می‌کند. این دستگاه قیمت مناسبی دارد و شاید یکی از بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باشد که حتی می‌تواند آب رودخانه را قابل شرب کند. فیلتر این دستگاه تصفیه آب را باید کم‌تر تعویض کرد و البته قطعات و فیلتر‌های این دستگاه هم بسیار کم و گران می‌باشند.

دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر چند مرحله ای

پس از سال‌های تحقیق و پژوهش و با استفاده از مزایا و حذف معایب دستگاه‌های تصفیه آب بالا توانستیم دستگاه تصفیه آب خانگی با فیلتر چند مرحله‌ای را تولید کنیم و با فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب آن را در اختیار همگان قرار دهیم. این دستگاه آب را طی 14 مرحله تصفیه می‌کند و در هنگام عبور از فیلتر‌های تعبیه شده موارد معدنی مورد نیاز را به آب اضافه می‌کند. این دستگاه تصفیه آب از 5 فیلتر میکرون درونی استفاده می‌کند.

یک فیلتر کربن و یک فیلتر غشا معکوس، به غیر از این موارد این دستگاه تصفیه آب دارای تصفیه کننده‌ی یونیزاسیون مخلوط، بازسازی هومیوپاتی، یک مخزن، یک نور افشان، امکان برنامه‌ریزی مجدد، امکان استفاده از مادون قرمز برای برنامه‌ریزی دوباره و امکان یونیزاسیون و اضافه کردن مواد معدنی مورد نیاز را دارد. این دستگاه تصفیه آب خانگی قادر به از بین بردن فلوراید، سرب، کلر، کروم، نیترات، آفت‌کش‌ها، باقی‌مانده‌های دارویی، بیماری‌های ناشی از آب و... می‌باشد.
برای نصب این دستگاه تصفیه آب خانگی باید از کارشناسان حرفه‌ای این زمینه استفاده شود. هر چند ممکن است خودتان بتوانید این دستگاه تصفیه آب را نصب کنید، ولی بهتر است با کارشناسان شرکت رادگستر نوین تماس گرفته تا ضمن نصب این دستگاه، برگه‌ی گارانتی آن را هم برای شما مهر کنند.

شرکت رادگستر نوین rad gostar novin company اقدام به فروش اینترنتی تصفیه آب در برند‌ها و مارک‌های مختلف نموده است. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی برای خریداران محترم ارسال و نصب رایگان انجام خواهد شد. انواع دستگاه‌های تصفیه آب و تجهیزات و قطعات مصرفی آن را می‌توانید از سایت شرکت ما و بصورت اینترنتی خرید نمایید.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

رادگستر نوین radgostarnovin با سال‌ها تجربه و تخصص در زمینه‌ی دستگاه تصفیه آب خانگی و تأمین و تجهیز قطعات مورد نیاز برای انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و با فروش اینترنتی دستگاه‌های تصفیه آب خانگی و قطعات مورد نیازش در خدمت مشتریان محترم و همیشگی خود می‌باشد. این شرکت مفتخر است که در این سال‌ها با استفاده از فروش اینترنتی دستگاه‌های تصفیه آب مختلف توانسته با ارائه‌ی تخفیف‌های مناسب و حذف واسطه‌ها بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت از راه فروش اینترنتی تصفیه آب خانگی ارائه نماید.

فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب این قابلیت را به شما خواهد داد که قبل از خرید هر یک از دستگاه‌های تصفیه آب را با هم مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. در صورتی که نتوانستید از فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب، دستگاه تصفیه آب خود را انتخاب کنید، کارشناسان ما همواره آماده‌ی پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می‌باشند و در هر زمان میتوانید سفارش آنلاین و خرید اینترنتی انجام دهید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام