برخی از افراد قصد خرید آب شیرین کن را دارند اما هنوز به درستی نمی‌دانند که آب شیرین کن چیست و چه فوایدی دارد. همچنین بسیاری از افراد از شرایط فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی چندان اطلاعی ندارند و نمی‌دانند که در انتخاب دستگاه آب شیرین کن باید به چه نکاتی توجه کنند.

با توجه به این موضوع ما در این مقاله قصد داریم به این سؤال که آب شیرین کن چیست، پاسخ داده و شما را با کارکرد دستگاه آب شیرین کن و مزایای خرید آب شیرین کن آشنا کنیم.

 

آب شیرین کن چیست؟

 

در پاسخ به این سؤال که آب شیرین کن چیست، باید گفت که همان دستگاه تصفیه آب خانگی است. آب شیرین کن دستگاهی است که می‌تواند آلاینده‌های فیزیکی و شیمیایی را از آب جدا کند. اگرچه انواع دستگاه آب شیرین کن در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما وجه مشترک تمام آن‌ها استفاده از فیلتر است؛ تعداد فیلترهای مورد استفاده در دستگاه‌ها به تناسب مدل و کارکرد، متفاوت است؛ به طوری که در بعضی از دستگاه‌ها 3 فیلتر و در برخی گاه حتی تا 8 فیلتر نیز به کار رفته است. این فیلترها با توجه به جنس و حساسیتی که دارند می‌توانند از ذرات فیزیکی درشت تا باکتری‌های بسیار ریز را به خود جذب کرد و هرگونه طعم، بو و مزه آب را از بین ببرند. حال که دریافتیم آب شیرین کن چیست، در ادامه به ضرورت استفاده از آن خواهیم پرداخت.

 

استفاده از دستگاه آب شیرین کن چه ضرورتی دارد؟

 

شاید این سؤال برایتان ایجاد شود که با وجود تصفیه آب شهری در تصفیه خانه‌های بزرگ، دیگر چه نیازی به استفاده از دستگاه آب شیرین کن در خانه‌ها وجود دارد. حقیقت آن است که تصفیه خانه‌های شهری تنها حداقل‌های فرآیند تصفیه آب را انجام می‌دهند. از آنجایی که تصفیه خانه‌های شهری حجم عظیمی از آب را تصفیه می‌کنند، نمی‌توانند چندان دقت کافی را درباره آب تصفیه شده به خرج دهند. این در حالی است که در دستگاه آب شیرین کن خانگی حجم کمی از آب به مرور زمان تصفیه می‌شود و در مخزن مخصوص ذخیره می‌شود. ضمن آن که جنس فیلترهای دستگاه‌های تصفیه آب خانگی بسیار مرغوب است و سیستم‌های تصفیه آب شهری به دلیل هزینه بالای این فیلترها و انجام عمل تصفیه در مقیاس وسیع نمی‌توانند از چنین فیلترهایی استفاده کنند. همچنین شبکه‌های لوله کشی شهری به دلیل عبور آب در طول سال‌ها دارای جلبک، باکتری و رسوباتی شده‌اند که با آب تصفیه شده همراه می‌شوند و آن را آلوده می‌کنند. رسوبات دیواره کتری همان املاح نامطلوبی هستند که در آب وجود دارند و از آنجایی که ما معمولاً آب را قبل از آشامیدن نمی‌جوشانیم، این رسوبات وارد بدن ما شده و به مرور باعث انسداد دیواره رگ‌ها و منافذ پوست می‌شوند. همچنین کلر که به عنوان یک گندزدای قوی در تصفیه خانه‌های شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، وارد بدن ما می‌شود و در بلند مدت مشکلاتی را برای دستگاه‌های مختلف بدن از جمله دستگاه گوارش به وجود می‌آورد. استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی به تمامی این مشکلات پایان خواهد داد. در ادامه درباره فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی توضیحتی ارائه خواهیم داد.

 

 

برای خرید آب شیرین کن به چه نکاتی باید توجه کرد؟

 

اولین نکته در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی تشخیص نیاز است و نوع نیاز با توجه به کیفیت آب آشامیدنی منطقه شما تعیین می‌گردد. در مناطقی که آب بسیار آلوده است، نیاز است تا از دستگاه‌های تصفیه آب با تعداد فیلترهای بالاتری استفاده شود. برای نمونه استان‌های جنوبی کشور باید از دستگاه‌های 5 تا 8 مرحله‌ای استفاده کنند. اما در شهرهایی مانند تهران که کیفیت آب آشامیدنی نسبتاً مطلوب است، استفاده از دستگاه‌های 3 تا 5 مرحله‌ای کفایت می‌کند. البته اگر در خانواده شما افراد میان‌سال و سالخورده، کودکان و یا افراد بیمار وجود دارند، باز هم باید دستگاهی با تعداد مراحل بالاتر انتخاب کنید؛ زیرا این افراد حساسیت‌های ویژه خود را دارند که باید مورد توجه قرار گیرد. نکته بعدی کارکرد دستگاه است؛ تا حد امکان بهتر است در خرید آب شیرین کن دستگاه‌هایی را خریداری کنید که آب را به روش اسمز معکوس تصفیه می‌کنند. در این روش آلاینده‌های آب با استفاده از فشار بسیار زیاد از آن جدا می‌شوند. وجود فیلترهای قلیایی کننده و ماورا بنفش نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در کیفیت تصفیه آب داشته باشد.

 آب شیرین کن

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی 

 

اگرچه برندهای مختلفی در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب در سطح جهان فعالیت می‌کنند، اما در ایران محصولات تایوانی به مدت چند دهه است که در بازار حضور دارند و به دلیل کیفیتی که در عملکرد تصفیه آب دارند، توانسته‌اند اعتماد ایرانیان را به خود جلب کنند. از جمله مهم‌ترین برندهای آب شیرین کن تایوانی می‌توان به سافت واتر، سی سی کا، آکوا و آکوا پرو اشاره کرد. محصولات آب تصفیه کن تایوانی تحت لیسانس امریکا تولید می‌شوند و از آنجایی که تأییدیه‌های بین‌المللی را دارند، یک سر و گردن از سایر محصولات موجود در بازار بالاتر هستند.

 

بهترین شرایط فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی

 

در حال حاضر تنوع محصولات آب شیرین کن در بازار بسیار زیاد شده و متأسفانه این مسئله باعث شده تا برخی افراد سودجو محصولات بی کفیت را با قیمت بسیار بالایی به فروش برسانند. به همین خاطر اگر قصد خرید تصفیه آب را دارید، ضروری است که به دنبال فروشندگانی باشید که بهترین شرایط فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی را به شما پیشنهاد می‌کنند. در حال حاضر شرکت راد گستر نوین یکی از وارد کنندگان معتبر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی است که محصولات تایوانی با کیفیت و اصل را با قیمتی استثنایی عرضه می‌کند. محصولات راد گستر نوین دارای گارانتی طلایی یک‌ساله، خدمات پس از فروش طولانی مدت و پشتیبانی مادام‌العمر هستند که ارسال و نصب آن‌ها به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود. در حال حاضر این شرکت در سایت خود بهترین شرایط فروش دستگاه آب شیرین کن خانگی را در قالب تخفیف‌های بی‌نظیری در نظر گرفته است. برای آگاهی از محصولات، قیمت‌ها و تخفیفات، می‌توانید به بخش محصولات سایت مراجعه نمایید.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام