در حال حاضر با وجود املاح زیاد داخل آب، استفاده از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب یک اصل مهم در سلامت خانواده خواهد بود. امروزه با پیشرفت صنعت، دستگاه‌ های تصفیه آب خوب زیادی داخل بازار به چشم می‌خورند. اما واقعا کدام برند سلامت شما را بیش از همه تامین می‌کند؟ دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل برند سافت واتر یکی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب محسوب می‌شود که سهم زیادی از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند.

برند‌های دیگری همچون برند سی سی کا و برند آکواپرو نیز داخل بازار به چشم می‌خورند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. مشخصات بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران واقعا کدام است؟ برای خرید دستگاه تصفیه آب چه معیار‌هایی را باید در نظر گرفت؟ در ادامه شما را با راهنمای خرید تصفیه آب خانگی بیشتر آشنا خواهیم کرد.

انواع دستگاه تصفیه آب

روش‌های بسیار متنوع و وسایل مختلفی برای تصفیه آب منزل شما وجود دارند. در این میان می‌توان به استفاده از فیلتر‌های تکی برای گرفتن رسوبات مختلف آب اشاره کرد. این فیلتر‌ها معمولا بسیار ارزان قیمت هستند و در مسیر آب لوله‌کشی قرار می‌گیرند. کارایی این نوع فیلتر‌ها کاملا محدود بوده و قادر گرفتن تمام رسوبات نیستند. این فیلتر‌ها که به فیلتر‌های سرشیری معروف هستند بسیار ابعاد کوچکی دارند و عملکرد آنها بسیار محدود می‌باشد. از طرف دیگر دستگاه‌ تصفیه آب بدون برق هم را داریم که زیر سینک ظرفشویی یا روی کابینت نصب می‌شوند. این نوع از دستگاه تصفیه آب کاملا عملکرد محدودی دارد و تا سه مرحله اول حذف رسوبات از آب را انجام می‌دهد. این رسوبات همان املاحی هستند که بعضا با چشم غیر مسلح نیز قابل دیدن هستند و قطری آنها کمتر از 5 میکرون نیست.
در نهایت به دستگاه‌های تصفیه آب اسمز معکوس می‌رسیم. این نوع از دستگاه‌های تصفیه آب بهترین نوع تصفیه آب را انجام می‌دهند و آبی زلال و عاری از هر باکتری و رسوبات را به شما تقدیم خواهند کرد. بر اساس نوع و برند محصول، آب بین شش تا هشت مرحله فیلتر می‌شود.

در مرحله اول تا سوم به واسطه فیلتر‌های پ پ پلی پروپیلن، کربن اکتیو و کربن بلاک رسوبات بزرگ از اب گرفته می‌شوند. در مرحله چهارم فیلتر ممبران قرار می‌گیرد. این فیلتر گران‌ترین و مهم‌ترین فیلتر موجود در دستگاه‌های تصفیه آب است. به واسطه این فیلتر املاحی که قطر آنها در حدود 0,0001 میکرون است نیز از آب حذف می‌شوند. این املاح همان مواد خطرناک و سرطان‌زا هستند که با آنها را با نام‌های نیترات ، نیتریت و آرسنیک می‌شناسیم.

در مرحله پنجم فیلتر پست کربن قرار دارد. این فیلتر کمک می‌کند تا طعم و بوی غیر طبیعی از آب گرفته شود و آماده آشامیدن گردد. فیلتر ششم را فیلتر مینرال می‌نماند. این فیلتر برعکس فیلتر‌های دیگر عمل کرده و به جای حذف املاح مختلف، املاح مفید را به آب اضافه می‌کند.

مشخصات یک دستگاه تصفیه آب خانگی خوب
معمولا فیلتر‌های تصفیه آب هفتم و هشتم در برخی مدل‌ها به چشم نمی‌خورد و اگر به دنبال دستیابی به بهترین کیفیت آب هستید، باید حتما از آنها استفاده نمایید. فیلتر هفتم فیلتر آلکالاین نام دارد. در این مرحله آب به نوعی یونیزه شده و قلیایی می‌شود. آب قلیایی شده خواص بسیار زیادی روی سلامت انسان می‌گذارد و باعث تنظیم فشار و قند خون می‌گردد. در مرحله هشتم هم فیلتر 3 کاره آنتی باکتریال استفاده میشود و هم فیلتر لامپ یووی اشعه فرابنفش یا همان UV به آب تابانده می‌شود تا تمام باکتری‌های ملکولی آن از بین بروند. در این مرحله آب خروجی کاملا استریل و مغذی خواهد بود و می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

زمانی که صحبت از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به میان می‌آید، قطعا باید برندهای خوب و معتبر دستگاه تصفیه آب را در نظر بگیریم، برند‌هایی همچون برند سافت واتر، برند سی سی کا و برند آکواپرو. اما واقعا باید چه نکاتی را برای خرید دستگاه تصفیه آب در نظر بگیریم؟ چطور می‌توان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را تشخیص داد؟ در این راهنمای خرید تصفیه آب خانگی به شما کمک خواهیم کرد تا یک دستگاه تصفیه آب خوب در ایران را بشناسید.

در درجه اول باید به تاییدیه‌های مختلف آن توجه کنید. یکی از تاییدیه‌های مهم در مورد دستگاه‌های تصفیه آب NSF است. این یک تاییدیه بین‌المللی بوده که نشان دهنده سلامت کامل آب خروجی از دستگاه تصفیه آب مورد تایید است. یعنی زمانی که گواهی NSF را بر روی یک دستگاه تصفیه آب مشاهده کردید، یعنی از نظر سلامت مورد تایید جوامع بین‌المللی است.

از طرف دیگر گواهی FDA آمریکا به میان می‌آید. این گواهی سازمان غذا و دارو آمریکاست و برای اخذ این گواهی باید مراحل بسیار سختی و زمان‌بری را پشت سر گذاشت. در نتیجه زمانی که یک دستگاه تصفیه آب توانسته باشد این گواهی را اخذ کند بدین معناست که از نظر سلامت کاملا مورد تایید است.

اما برند‌هایی همچون برند سافت واتر، سی سی کا و آکواپرو، هر سه این دو مهم تایید این دو گواهی را بر پیشانی خود دارد. پس در این حالت چطور باید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران را انتخاب کرد؟ در نتیجه باید پارامتر‌های مختلف را بررسی نمود و به نتیجه رسید.

اصالت کالا رکن اساسی در این مورد است. در مورد برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب باید اصالت آنها را بررسی نمایید. به عنوان مثال برند سافت واتر یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به شمار می‌آید که در بازار جهانی حرفی برای گفتن دارد.

در گام بعدی باید خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های فروش آن برند را بررسی نمایید. در حال حاضر در بین برندهای معتبر دستگاه تصفیه اب، برند سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو هر سه از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار هستند

منظور از یک خدمات پس از فروش با کیفیت تنها گارانتی معتبر نیست. شما باید از این مساله اطمینان داشته باشید که پوشش‌دهی قطعات برند مورد نظر شما کامل باشد. این یعنی بدانید که حداقل تا 10 سال آینده فیلتر‌ها و سایر قطعات یدکی این دستگاه تصفیه آب داخل بازار وجود دارند.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم
در گام بعدی باید از نظر قیمتی محصولات مختلف را بررسی کنیم و ببینیم که کدام یک با بودجه ما همخوانی بیشتری دارند. در حال حاضر در بین برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب، مقرون به صرفه‌ترین برند دستگاه تصفیه آب، سافت واتر است. این دستگاه دارای رنج قیمت بسیار متنوعی بوده و برای هر بودجه‌ای محصولی خاص در نظر گرفته. در جایگاه بعدی برند سی سی کا و برند آکواپرو قرار دارند. این دو محصول از نظر رقابت قیمتی بسیار هم پا با یکدیگر پیش می‌روند و قابل مقایسه نیستند. در نهایت شما باید تصمیم بگیرید که کدام برند مناسب شماست.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم

زمانی که بحث از راهنمای خرید تصفیه آب خانگی در میان باشد، باید نهایتا از یک برند به عنوان بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی یاد کنیم. اما در این حوزه برندهای معتبر دستگاه تصفیه اب زیادی وجود دارند. هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارند و نیاز مشتری تصمیم‌گیرنده است. در حال حاضر دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل حرف اول بازار را در ایران می‌زند و بهترین کیفیت را با یک قیمت خوب به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهد.

از نظر خدمات پس از فروش و وجود لوازم یدکی نیز دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در اولویت قرار دارد. حال شما هستید که از میان برند سافت واتر، برند سی سی کا و برند آکواپرو باید یکی را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. بهترین دستگاه آب تصفیه کن دستگاهی است که آب را در هشت مرحله فیلتر می‌کند و در نهایت آبی با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد.

در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه اب دارید، باید تلاش کنید تا یک دستگاه هشت فیلتره انتخاب نمایید. به علاوه اینکه برخی محصولات قابلیت انرژی‌ زا کردن آب را دارند که یک بدعت و ابتکار در تصفیه آب به شمار می‌آید. از نظر قیمت باید گفت که بهترین دستگاه اب تصفیه کن خانگی حدود دو میلیون تومان قیمت دارد. ارزان قیمت‌ترین مدل دستگاه تصفیه آب حدود ششصد هزار تومان قیمت دارد و فاقد قابلیت اسمز معکوس است. این دستگاه بدون برق کار کرده و انتخاب مناسبی برای مناطقی است که دارای برق نیستند.

در نهایت باید گفت اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب دارید، بهتر است بهترین نوع بازار را خریداری کنید. این نکته را معمولا در راهنمای خرید تصفیه آب خانگی پیدا نمی‌کنید، اما تفاوت دستگاه تصفیه آب شش و هشت فیلتره شاید کمتر از سیصد هزار تومان باشد. در نتیجه به خاطر سیصد هزار تومان از کیفیت سلامت خود غافل نشوید.

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت رادگستر نوین در حال حاضر نمایندگی رسمی برندهای معتبر دستگاه آب تصفیه کن است. این شرکت افتخار دارد دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل را وارد ایران کرده و توانسته تا به این روز پشتیبانی کاملی را از آنها انجام دهد. جالب است بدانید که شرکت رادگستر نوین با تکیه بر شبکه اینترنت برای عزیزانی که قادر به خرید حضوری نیستند، فروش غیر‌حضوری و اینترنتی را فراهم کند. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب خوبی را دارید، کافیست سایت شرکت رادگستر نوین بررسی نمایید در این سایت امکانات، قابلیت‌ها، مشخصات و قیمت برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب را خواهید دید و می‌توانید به راحتی آنها را با یکدیگر مقایسه نمایید و بهترین دستگاه را خودتان انتخاب کنید!

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام