هوای داخل اتاق اغلب بسیار آلوده‌تر از هوای بیرون است و از آنجایی که ما اغلب زمان خود را در داخل خانه سپری می‌کنیم، بنابراین مدت زمان زیادی را با هوای آلوده‌ای که می‌تواند منشأ بسیاری از بیماری‌ها از جمله بیماری‌های میکروبی و ویروسی و آلرژن‌ها ‌باشد، قرار داریم. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که به منظور بهره‌مندی از هوایی سالم و تمیز حتماً یک دستگاه تصفیه کننده هوا خریداری نمایید.

خرید تصفیه هوا نیازمند بررسی برخی از پارامترها است که به غیر از قیمت تصفیه هوا، باید قبل از خرید حتماً به آن توجه شود. مراکز فروش دستگاه تصفیه هوا در ایران زیاد هستند ولی تخصص و شناخت کافی و داشتن دانش لازم برای فروش تصفیه هوا نزد یک فروشنده اهمیت بسیار بالایی برای هدایت مشتریان دارد. ضمن اینکه قیمت تصفیه هوا همیشه نمی‌تواند معیاری برای خوب بودن آن باشد

رادگسترنوین به عنوان بزرگ‌ترین شرکت واردکننده و توزیع‌کننده‌ی دستگاه‌های تصفیه هوا در ایران می‌باشد. این شرکت با بهره گرفتن از بهترین کارشناسان و متخصصین حوزه‌های فنی و مهندسی در راستای اعتلای ارزش مشتریان خود در تلاش است تا با ایجاد آگاهی لازم در بین مشتریان خود و ایجاد بهترین شرایط فروش تصفیه هوا گامی هر چند اندک در راستای کمک به مردم عزیزمان برای خرید تصفیه هوا مناسب داشته باشد.

در این راستا و بر اساس تحقیقات کارشناسان شرکت رادگستر عمده مسائلی که برای خرید تصفیه هوا در بین مردم مورد سؤال است عبارتند از:

چرا باید تصفیه کننده هوا بخریم؟
سایز تصفیه هوا مناسب برای خانه‌ی من چقدر است؟
دستگاه‌های تصفیه هوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟
دستگاه تصفیه هوا را باید کجای خانه قرار داد؟
دستگاه‌های تصفیه هوا چقدر نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند؟
قیمت تصفیه هوا چقدر است؟
کارشناسان ارشد شرکت رادگستر به این موضوعات و ابهامات شما پاسخ داده‌اند که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

چرا باید تصفیه کننده هوا بخریم؟

 

به عقیده‌ی مهندسان رادگستر برای خرید تصفیه هوا باید خریدار شرایط خود را در نظر داشته باشد. باید ببینید بر چه اساس و به دنبال چه نیازی قصد خرید دستگاه تصفیه هوا دارد؟ یک فروشنده دستگاه‌های تصفیه هوا نیز باید قبل از فروش تصفیه هوا به مشتریان خود هدف خرید آن‌ها را بپرسد.

اگر انتخاب تصفیه کننده هوا به منظور برطرف کردن مشکلات آلرژی و یا تنفسی است، بهترین دستگاه‌ تصفیه هوا دستگاهی است که از فیلتر HEPA بهره گرفته باشد. همچنین این نوع فیلتر در تصفیه هوا به دلیل اینکه توانایی حذف 99.97 درصد از آلاینده‌ها را دارد، می‌تواند ذراتی تا بزرگی 0.03 میکرون را از هوا تصفیه کند که برای افرادی که از آسم رنج می‌برند نیز بهترین انتخاب است.

همچنین برخی از دستگاه‌ تصفیه هوا خانگی دارای فیلترهای چندگانه‌ی مواد شیمیایی یا MCS هستند که برای مناطقی که مصرف مواد شیمیایی بیشتر است و یا برای افرادی که به مواد شیمیایی حساسیت دارند، گزینه‌ی مناسبی است. همچنین تصفیه هواهایی هم وجود دارد که مختص حذف آلاینده‌های مخصوص حیوانات و پرندگان است که برای افرادی که حیوان در خانه دارند گزینه‌ی مناسبی هستند. اما در کل تصفیه هوا خانگی مجهز به فیلتر HEPA بهترین نوع دستگاه تصفیه هوا هستند که در هنگام خرید تصفیه هوا بهتر است در نظر گرفته شوند.

 قیمت دستگاه تصفیه هوا

بهترین سایز مناسب دستگاه تصفیه هوا برای خانه

 کارشناسان رادگسترنوین توصیه می‌کنند که فروشنده دستگاه‌های تصفیه هوا قبل از فروش تصفیه هوا به مشتری ابعاد مکانی که خریدار قصد دارد دستگاه را در آنجا مورد استفاده قرار دهد، جویا شوند. دستگاه‌های تصفیه هوا بر اساس متر مربع نشانه‌گذاری می‌شوند. قبل از خرید تصفیه هوا ابتدا اندازه‌ی اتاق خود را مشخص کنید و از فروشنده بخواهید دستگاهی را برای فروش دستگاه تصفیه هوا به شما پیشنهاد کند که متناسب با این ابعاد باشد.

یک تصفیه کننده هوا مناسب، همیشه اندازه‌ی مشخصی را برای تصفیه با واحد ACH نشان می‌دهد. این واحد را در دفترچه‌ی دستگاه تصفیه کننده هوا جستجو کنید. اندازه‌ی روبروی این واحد اندازه‌ی پیشنهادی شرکت تولیدکننده است که به شما می‌گوید این دستگاه را در چه ابعادی استفاده کنید. همچنین توصیه‌ی کارشناسان رادگستر به شما این است که میزان تصفیه هوای دستگاه که با علامت CFM نشانه‌گذاری شده است را هم در نظر داشته باشید.

 

دستگاه‌های تصفیه هوا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

این سؤال زیاد از کارشناسان ما در شرکت رادگسترنوین پرسیده می‌شود. رادگستر به عنوان یکی از عوامل فروش تصفیه هوا در ایران همیشه به مشتریان خود توصیه می‌کند که برای خرید تصفیه هوا چند عامل کلیدی را در نظر داشته باشند: حمل و نقل آسان، کیفیت دستگاه، برند تصفیه کننده هوا، شاخص‌های زمان‌بندی تعویض فیلترها، سرعت فن تصفیه هوا، کنترل از راه دور، کنترل‌های دیجیتال، قیمت تصفیه هوا، تایمر قابل برنامه ریزی، سنسور کیفیت هوا ، ضمانت و... 

البته خود راد گستر نوین نوین برندهایی را به مشتریان معرفی می‌کند که از آن‌ها اطمینان لازم را داشته باشد و بی‌تردید تمامی این موارد از قبل توسط کارشناسان رادگستر بررسی خواهد شد.

 

دستگاه‌های تصفیه هوا را باید در کجای خانه قرار داد؟

در اغلب موارد توصیه‌ی کارشناسان شرکت راد گستر نوین استفاده از دستگاه تصفیه کننده هوا در اتاق خواب است. زیرا زمان زیادی که در خانه هستید در اتاق خواب و برای استراحت است. اما نکته‌ی مهم دیگری که در توصیه‌ی کارشناسان رادگستر وجود دارد این است که اگر از جمله افرادی هستید که در خانه کار می‌کنید و یا بیشتر زمان خود را در خانه هستید، بهتر است دستگاه تصفیه هوا قابل حمل را هنگام خرید تصفیه هوا انتخاب کنید تا بتوانید در هر زمان به جای مورد نظر خودتان انتقال دهید.

 

دستگاه‌های تصفیه هوا چقدر نیاز به نگهداری و تعمیرات دارند؟

 دستگاه تصفیه هوا عمدتاً برای تعمیرات و نگهداری نیاز به تعویض فیلتر دارد. اگر از دستگاه تصفیه کننده هوا تک فیلتره استفاده می‌کنید، دوره‌ی تعویض این فیلترها کوتاه مدت‌تر خواهد بود اما اگر از دستگاه‌های تصفیه هوا چند فیلتر و یا مجهز به فیلتر HEPA استفاده می‌کنید این دوره‌ی زمانی طولانی‌تر خواهد بود.
در کل پیشنهاد کارشناسان شرکت رادگستر تعویض فیلتر دستگاه در زمان‌های مشخص شده در دفترچه‌ی خود دستگاه و در زمان درست می‌باشد تا کیفیت مورد انتظار شما فراهم شود.

 

قیمت تصفیه هوا چقدر است؟

 

عوامل زیادی در تعیین قیمت دستگاه تصفیه هوا دخیل هستند اما بدون تردید برخی از مکان‌ها سود غیر متعارف و یا سایر هزینه‌ها را هم به عنوان قیمت تصفیه هوا در نظر می‌گیرند و بعداً دستگاه را به مشتری به فروش می‌رسانند. بدون تردید خرید از مراکز اصلی مانند شرکت رادگستر نوین نه تنها باعث می‌شود از اصالت کالا مطمئن باشید بلکه کمترین قیمت تصفیه هوا خانگی را هم به دلیل اینکه مرجع فروش هستند به مشتریان خواهند داد.

 

شرکت رادگستر نوین به عنوان بزرگ‌ترین شرکت فروش تصفیه هوا و واردکننده‌ی دستگاه تصفیه کننده هوا در ایران با بهره‌گیری از برترین کارشناسان در حوزه‌های مختلف، آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره برای خرید دستگاه تصفیه هوا به مشتریان گرامی در همه‌ی نقاط ایران می‌باشد. کارشناسان رادگستر بصورت تمام وقت آماده‌ی پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام