دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی سافت واتر SOFT WATER_RO_ORP

4.90 (10 رای)
قیمت: 13,990,000 تومان 6,690,000 تومان

 تصفیه آب خانگی قلیایی سافت واتر اصل تایوان با استفاده از 7 فیلتر و هفت مرحله با تکنولوژی اسمز معکوس و آب یونیزه قلیایی میتواند یک انتخاب عالی باشد.

تصفیه آب soft water ساخت کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا میباشد که با سیستم تصفیه RO و ORP و با قلیایی کردن آب خواص آنتی اکسیدانی دارد و در نوع خود یک دستگاه کامل است.

همراه با فیلتر چهارم ممبران 13 لایه آمریکایی برای حذف تمامی آلودگی ها تا 0/0001 میکرون و حذف نیترات و نیتریت

مخزن ذخیره آب 4 گالن (16 لیتری) تانک مکس آنتی باکتریال _ هوزینگ های دابل اورینگ _ شیر برداشت اهرمی شیک _ با شاسی فایبرگلاس ضد زنگ و ضد پوسیدگی

برخی از فواید آب قلیایی: کاهش قند، چربی، کاهش درد بی حالی و مشکلات گوارشی و...

دارای استاندارد های جهانی FDA_WQ_CE_NSF

1 سال گارانتی طلایی + خدمات و پشتیبانی مادام العمر + نقد و اقساط + ارسال و نصب رایگان + پرداخت پس از تحویل، نصب و تست آب تصفیه شده در تهران رایگان + برای مشتریان گرامی شهرستان ارسال رایگان

( همین مدل دستگاه تصفیه آب با مخزن 4 گالن (16 لیتری) تانک پک TANK PAC هم موجود میباشد که مبلغ 2.000.000 به قیمت دستگاه اضافه میشود ) 

خرید آنلاین خرید تلفنی اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام

 

مشخصات دستگاه

مشخصات دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر تایوانی 7 مرحله ای

جزو بهترین برندهای تصفیه آب خانگی soft water سافت واتر  ساخت کشور تایوان _ تحت لیسانس آمریکا

پمپ قوی 125psi _ بدون صدا و لرزش _ شیر تنظیم املاح _ برقی (24 ولت)

قدرت حذف کلیه ناخالصی های آب تا 0/0001 میکرون و نیترات و نیتریت آب  

دستگاه در زیر سینک آشپزخانه نصب میشود و نصف کمتر کابینت زیر سینک را فضا اشغال میکند

همراه با یک شیر برداشت فانتزی اهرمی شیک که بر روی گوشه سینک آشپزخانه نصب میشود و آب تصفیه شده را به شما تحویل میدهد

تصفیه آب را در طی 7 مرحله و با 7 فیلتر مجزا انجام میدهد فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی 

قلیایی کننده آب با کیفیت برتر دارای تاییدیه FDA که خواص آنتی اکسیدانی (ضد سرطانی) و یونیزه کردن آب را سبب میشود

مخزن ذخیره آب 4 گالن (16 لیتری) تانک مکس آنتی باکتریال _ با گیج فشار بزرگ روغنی و ترانس و هوزینگ های دابل اورینگ

قابلیت نصب به ساید و جابجایی آسان

دستگاه تصفیه آب سافت واتر اورجینال

یکی از اولین برندهایی که اقدام به تولید تصفیه آب کرد و توانست شهرت خوبی بدلیل کیفیت بالای تولیدات خود به دست بیاورد، سافت واتر بود. این کارخانه در اصل ابتدا در آمریکا اقدام به تولید دستگاه تصفیه آب اورجینال کرد که به عنوان یک دستگاه تصفیه آب امریکایی مشهور شد و بعداً خطوط مونتاژ این کارخانه در تایوان، ایران و بعداً چین راه‌اندازی شد. دستگاه تصفیه آب سافت واتر امروز دیگر در آمریکا وجود خارجی ندارد و عمدتاً توسط تایوان یافت می‌شود. هر چند خیلی تفاوتی در این دستگاه‌ها وجود ندارد ولی با این وجود باز هم نوع اصیل تایوانی هنوز بهترین نوع در خانواده خود می‌باشد.

تصفیه آب سافت واتر مونتاژ شده در تایوان رایج ‌ترین نوع آن است. این دستگاه‌ها تنوع زیادی دارند. دلیل آن هم این است که قطعات بکار برده شده در آن متفاوت است. اگر تمامی قطعات بکار گرفته شده برای مونتاژ دستگاه تایوانی باشند در کیفیت این دستگاه تردیدی نیست اما در این بین برخی با قطعات چینی و یا ایرانی هم اقدام به مونتاژ دستگاه تصفیه آب سافت واتر می‌کنند که این موضوع می‌تواند در کیفیت اصلی محصول کمی تأثیرگذار باشد و به همین دلیل است که شاید قیمت دستگاه تصفیه آب سافت واتر در همه جا یکسان نیست. نوع مونتاژ شده این دستگاه با قطعات چینی قیمت به مراتب پایین‌تری دارد.

تصفیه آب خانگی سافت واتر اورجینال در مدل‌های مختلف تولید می‌شود و عمده‌ی این تولیدات ساده و تک فیلتره هستند یا 5 فیلتره و یا شش فیلتره که بسته به نوع تصفیه آب مورد نیاز کار می‌کنند. با این وجود در جواب سؤال اینکه قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر چرا در همه جا متفاوت است، باید ضمن اشاره به موضوع متفاوت بودن قطعات مونتاژ بکار رفته و ضمناً موضوع 5 یا شش فیلتره بودن دستگاه به عوامل دیگری هم اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

نمایندگی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

امتیازات

کیفیت ساخت
5.00
کیفیت آب تصفیه شده
5.00
ارسال و نصب و سرویس دهی
4.80
ارزش خرید نسبت به قیمت
4.70
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
5.00

نظر و بررسی کاربران

4.80

ما این محصول رو ازتون خریدیم، دیروز هم اومدن نصب کردن، مرسی بابت پشتیبانی خوبتون و همینطور اون آقایی که اومدن کار نصب رو انجام دادن.

4.80

آقا دست میزاد، هم مشاوره قبل از خرید هم پشتیبانی بعد از خرید و هم خدمات نصب، همتون نامبروان هستید.

4.80

شرکت رادگسترنوین کارش خیلی درسته، ما تو تخفیف خریدیم این دستگاه رو ، خیلی راضی هستیم.

5.00

از خوش قولی و به موقع بودن پرسنل شرکت بسیار راضی هستم. دو تا سفارش دادم از نصب هر دو راضی هستم. علاوه بر خوش قولی و به موقع بودن، بسیار مودب بودند و کلیه سوالات را با حوصله پاسخ دادند. از کلیه پرسنل دست اندرکار شرکت سپاسگزارم.

4.60

دستگاه خیلی خوبیه، خیلی راضی هستیم ، واسه مادرمم میخوام سفارش بدم.

5.00

سلام و خسته نباشید خدمت شما.اول بگم سال نو مبارک باشه امیدوارم همیشه شاد باشید.من ۲ سال پیش از این مدل ۷ مرحله قلیایی کننده خرید کردم همراه تانک پک تا به الان خیلی راضی هستم ازش واقعا دستگاه خوبی بوده و بدون مشکل کار کرده.از رادگستر تشکر میکنم بخاطر خدماتی که دادن.

5.00

بسیار عالی و خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتری عالی

5.00

خیلی عالی

5.00

دستگاه قلیایی سافت واتر خیلی خوبه از قدیم شناخته شده هست و با کیفیت ما خودمون مدل 6 فیلترش رو داریم این مدل رو واسه خونه مادرم سفارش دادم واقعا قیمتش رو خوب گذاشتین اونم با تحویل و نصب رایگان ممنون

5.00

من این مدل رو با آکواپرو uv رو سفارش دادیم واسه خونه خودمون و خواهرم خیلی خوبن با خیالت راحت بخرید من خودم تا قبل اینکه بیارن نصب کنن و تست بگیرن فکرش رو نمیکردم اینقدر خوب باشه. ممنون از راد گستر

اضافه کردن نظر

نظرات