پرسش و پاسخ (سوالات متداول خرید دستگاه تصفیه آب)

دستگاه تصفیه آب خانگی در کجای خانه نصب میشود و چقدر فضا لازم است و چگونه آب تصفیه شده را به ما تحویل میدهد؟

دستگاه تصفیه آب خانگی در زیر سینک آشپزخانه، آبدارخانه و همچنین ورودی آبخوری ها و یخچال ها و آبسرد کن ها نصب میشود و در آشپزخانه نصف کمتر کابینت زیر سینک را فضا اشغال میکند و آب تصفیه شده سالم را از طریق یک شیر فانتزی شیک تمام استیل که بر روی گوشه سینک نصب میشود به شما تحویل میدهد و در طول 24 ساعت شبانه روز تا 220 لیتر آب تصفیه شده را میتوانید استفاده کنید.

فیلترهای تصفیه اب خانگی چه وقت باید تعویض شود؟

زمان تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی از زمان خرید و شروع استفاده از دستگاه عمر فیلترهای پایین دستگاه 6 ماه میباشد و باید تعویض شود و فیلترهای بالا دستگاه  ممبران، پست کربن، مینرال از 1 تا 2 سال عمر مفیدشان است و بستگی به آب منطقه دارد و تا رسیدن این زمان لازم به تعویض آنها نیست و برای کسب اطلاعات بیشتر از فیلترهای دستگاه تصفیه آب و زمان تعویض آنها به صفحه زمان تعویض فیلترها مراجعه نمایید.

برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی چقدر زمان لازم است؟

برای نصب دستگاه تصفیه آب خانگی بین 40 تا 60 دقیقه زمان لازم دارد کارشناس نصب و بستگی به فضا شما و لوله کشی منزل شما هم بستگی دارد.

چگونه سفارش خرید دستگاه تصفیه آب را بدهم و تسویه حساب خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از شرکت راد گستر نوین به چه صورت میباشد؟

شما در هر زمان میتوانید به صفحه خرید دستگاه تصفیه آب (محصولات) رفته و دستگاه خود را انتخاب کنید و در همان صفحه محصول گزینه خرید آنلاین را بزنید و مراحل خرید رو انجام دهید و سفارش خود را ثبت کنیدو همچنین میتوانید با کلیک بر روی سفارش آنلاین به صفحه سفارشات کلی محصولات شرکت رادگسترنوین بروید و اطلاعات خود را وارد کنید، محصول مورد نظر را انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان فروش ما در اولین فرصت با شما برای هماهنگی های لازم جهت تاییدیه آدرس و اطلاعات شما و صدور کارت گارانتی طلایی، ارسال و نصب رایگان با شما تماس خواهند گرفت.
همچنین میتوانید در ساعات اداری (8 تا 17) با کارشناسان فروش ما برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید بهتر تماس بگیرید و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید و در ساعات غیر اداری در صفحه تماس با ما گزینه درخواست تماس را بزنید و زمان و روز تعیین کنید همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و اگر مایل به مشاوره اینترنتی هستید در صفحه تماس با ما بر روی گزینه واتساپ کلیک کنید و سوالات خود را بپرسید و مشاوره بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و یا با ارسال عدد 4 به 09194774977 درخواست تماس و مشاوره و خرید نمایید و همکاران ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس خواهند گرفت.

برای تسویه حساب خرید محصول خود، شرکت راد گستر نوین برای جلب اعتماد بیشتر شما مشتریان گرامی و خریدی مطمئن و خیالی آسوده، پرداخت و تسویه محصول سفارش داده شده را بعد از ارسال و نصب رایگان و تحویل کارت گارانتی و فاکتور فروش با مهر معتبر شرکت رادگسترنوین و همچنین تست آب تصفیه شده از دستگاه تصفیه آب خانگی در حضور شما با استفاده از دستگاه tds متر توسط کارشناس نصب شرکت و در آخر با رضایت کامل شما خریدار گرامی پرداخت و تسویه حساب را انجام خواهید داد.

شرایط خرید دستگاه تصفیه آب به صورت نقد و اقساط چگونه است؟

در صفحه هر محصول اطلاعات کامل برای هر دستگاه اعم از مشخصات، خدمات، نحوه سفارش، مراحل فیلترها و تصفیه آب و شرایط پرداخت میباشد که در آنجا نحوه پرداخت به صورت نقد و اقساط هر دستگاه درج شده است که میتوانید با مراجعه به این صفحات مذکور اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

فرق بین آب تصفیه شده توسط دستگاه تصفیه آب خانگی با آب بطری های آب معدنی در چیست؟ و چرا توصیه میشود از آب تصفیه کن های خانگی استفاده شود؟

بطری های آب معدنی طبق بررسی های اخیری که انجام شده سرطان زا هستند و واقعا آب معدنی نمیباشند و امروزه اگر دقت کنید به آب آشامیدنی تبدیل شده است که حتی بر روی آنها درج شده است که هیچ فرقی با آب شیر مصرفی خانه ندارد! و این بطری های پلاستیکی باعث درست شدن زباله دانی های بزرگی شده است که حدوداً تا یکصد سال تجزیه نمیشود که این خود مشکل مهمی در محیط زیست کشور عزیزمان است و همچنین بسیار پر هزینه میباشند. از طرفی دستگاه تصفیه آب خانگی با قابلیت گرفتن شن، ماسه، آهک، نیترات، نیتریت، سختی آب و همچنین قدرت آب شیرین کن داراست که در مناطقی که آب شور میباشد را به آب شیرین تبدیل میکند و در طی مراحل فیلترهای مختلف دستگاه این عملیات را انجام داده و در مرحله آخر املاح مورد نیاز بدن را حفظ میکند و آب تصفیه شده سالم و گوارا را تحویل شما میدهد که این آب برای افرادی که ناراحتی های قلبی و عروقی،گوارشی و کلیوی مثل سنگ کلیه دارند امری ضروریست و همچنین کسانی که میخواهند پوستی شفاف و پرطراوت داشته و از مریضی های پوستی به دور باشند و از تمام فواید آب تصفیه شده سالم بهره ببرند با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانند سلامتی خود و خانواده و فرزندان دلبندشان را تضمین کنند.

برای تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب باید چیکار کنم؟

در اولین اقدام به صفحه زمان تعویض فیلترها مراجعه کنید و در آنجا متوجه شوید که آیا زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه شما رسیده است یا خیر و پس از آن در صورت لزوم به صفحه خرید فیلترهای تصفیه آب رفته و فیلتر و پک مورد نظر خود را انتخاب کنید و اگر زمان زیادی از استفاده دستگاه شما میگذرد میتوانید به صفحه سرویس کامل دستگاه مراجعه نمایید و این پک که شامل تعویض تمامی فیلترهای دستگاه ، چکاب و سرویس کامل دستگاه تصفیه آب شما میباشد انتخاب کنید و میتوانید در همان صفحه محصول سفارش آنلان دهید و یا با ما تماس حاصل نمایید و ضمن مشاوره، سفارش تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خود را بدهید و در اولین فرصت کارشناسان نصب راد گستر نوین برای سرویس و تعویض فیلترهای دستگاه شما خدمت میرسند.

چه نوعی از دستگاههای تصفیه آب خانگی بهترین هست و آب شیرین کن است و ph آب را تنظیم و سختی آب را پایین آورده و نیترات و نیتریت آب را میگیرد؟

دستگاه تصفیه آب خانگی 6 مرحله ای RO با سیستم اسمز معکوس مدل زیر سینکی یک دستگاه کامل از هر لحاظ میباشد که قدرت حذف املاح مضر تا ابعاد 0/0001 میکرون و حذف سختی مضر آب که موجب رسوب گذاری در کتری میشود را دارد  و رفع شوری آب و تنظیم PH آب و گرفتن نیترات و نیتریت یکی دیگر از کارهای این دستگاه میباشد  و اگر میخواهید دستگاه شما آب را قلیایی هم بکند میتوانید دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای قلیایی را تهیه کنید و اگر میخواهید دستگاه خیلی کامل داشته باشید که سیستم تصفیه اسمز معکوس RO قلیایی کننده آب ORP و هم ویروس کشی اشعه فرابنفش یووی UV داشته باشد دستگاه تصفیه آب خانگی 8 مرحله ای RO-ORO-UV و برای کسب اطلاعات بیشتر از فرآیند اسمز معکوس RO و بهترین نوع تصفیه آب خانگی به صفحه بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مراجعه نمایید.

اندازه مصرف برق دستگاه های تصفیه آب RO اسمز معکوس چقدر است؟

مصرف برق در آب تصفیه کن های خانگی RO فقط 24 ولت میباشد که دستگاه با استفاده از ترانس (آداپتور) برق 220 ولت را به 24 ولت تبدیل میکند و این مصرف برق به اندازه کمی بیشتر از شارژ موبایل میباشد.

آیا میشود از دستگاه تصفیه آب خانگی چند خروجی آب تصفیه شده گرفت؟

بله میشود، شما می‌توانید به غیر از آب تصفیه شده ای که از دستگاه با استفاده از یک شیر مجزا فانتزی بر روی سینک آشپزخانه میگیرید و مصرف میکنید، خروجی آب تصفیه شده دیگری هم از دستگاه آب تصفیه کن خانگی خود بگیرید و به یخچال ساید خود نصب نمایید و از آنجا هم آب تصفیه شده سالم را استفاده نمایید که این کار را در صورت درخواست شما خریدار گرامی در زمان ثبت سفارش، کارشناسان نصب ما در زمان نصب دستگاه برای شما انجام خواهند داد، ولی توجه داشته باشید که فشار آب کم میشود و ما این کار را اصلا توصیه نمیکنیم.

بعد از ثبت سفارش چقدر زمان میبرد تا دستگاه تصفیه آب برای ما ارسال و نصب شود؟

بعد از ثبت سفارش و خرید محصول خود کارشناسان نصب شرکت رادگسترنوین در کوتاهترین زمان ممکن از 12 ساعت و نهایتا 24 ساعت برای تحویل و نصب دستگاه خدمت خواهند رسید، به طور مثال اگر شما مشتری گرامی در ساعت 4 بعد از ظهر سفارش خود را بدهید برای فردا آن روز بین ساعات 8 صبح تا 9 شب هر ساعتی که شما راحت تر بودین به کارشناس فروش ما در زمان ثبت سفارش میگین و در همان زمات تکنسین نصب شرکت رادگسترنوین خدمت شما خواهند رسید و نصب دستگاه شما را انجام خواهد داد.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی چه نوع دستگاهی است؟

برترین و با کیفیت ترین نوع دستگاه تصفیه آب خانگی سیستم اسمز معکوس RO میباشد که کامل ترین عملیات تصفیه آب را انجام میدهد که مدل زیرسینکی آنها جزو بهترین آب تصفیه کن خانگی به حساب میاید که میتوانید برای آشنایی بیشتر از این نوع دستگاه ها به صفحه فرآیند اسمز معکوس در تصفیه آب خانگی مراجعه نمایید و در صورت نیاز به خرید این نوع دستگاه های تصفیه آب خانگی و کب اطلاعات بیشتر به صفحه خرید دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO بروید.

آیا در هر زمان میتوانیم برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و خرید و سفارش دستگاه تصفیه آب تماس بگیریم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها می توانید مقاله راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب را مطالعه کنید. همچنین شما مشتریان گرامی در ساعات اداری از ساعت 8 تا 17 میتوانید با شرکت راد گستر نوین تماس حاصل نمایید و از کارشناسان فروش ما مشاوره بگیرید و هر سوالی که در ذهنتان هست را بپرسید و در صورت لزوم و نیاز سفارش خرید دستگاه تصفیه آب را بدهید، همکاران ما آماده پاسخگویی و خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز میباشند و همچنین میتوانید در ساعات غیر اداری و روزهای تعطیل عدد 4 به شماره 09194774977 پیامک (sms) کنید و یا خرید آنلاین تصفیه آب انجام دهید و یا در صفحه تماس با ما گزینه درخواست تماس را بزنید و زمان تعیین کنید همکاران ما برای مشاوره و یا ثبت سفارش با شما تماس خواهند گرفت.

اشتراک در واتساپ اشتراک در تلگرام